Hei.
Olemme muuttamassa autotallimme asuintilaksi. Siitä tulee kaksi makuuhuonetta ja kuraeteinen (lähin kuvassa). Olemme rakentaneet korotetun lattian ja aiomme asentaa lattialastulevyt lattialämmityksellä (LK HeatFloor 22) kaikkiin huoneisiin. Kuraeteisiin ajattelimme laittaa klinkkeriä, ja LKn ohjeissa lukee, että pitäisi käyttää LK Kiilto Floor Heat DF ja vähintään 25 mm paksuutta.
Voiko käyttää toista lattian tasoitusainetta, joka kestää ohuemman paksuuden?