mutta tämä tiivistevaahto, kuinka onnistuu saamaan sen pieneen onkaloon. Sehän "kasvaa" nopeasti.
Minä yleensä avaan aukon, kun ontelo on olemassa. Sitten yhdistän ontelon reikään taivutetulla metallitangolla niin, että tiivistevaahdon letku menee reijän kautta ja saavuttaa ontelon. Levitä varovasti niin, että koko ontelo peittyy. Aukko voi mielellään olla leveämpi kuin letku, jotta ilma ja ylimääräinen vaahto pääsee ulos. Jos täytät liikaa, laatta tai kaakeli voi haljeta.
Ajattelin vain palata ketjuuni. Sain lopulta käsiini "fix a floor" -tubin ja voin itse asiassa ilmoittaa, että se toimi! Poraasin kaksi reikää laattojen väliin ja täytin tyhjän tilan kolmen laatan alta. Tyhjä tila on poissa ja siten ei enää "tyhjää" ääntä kävellessä näillä, loistavaa.
Hei, uteliasuudesta minun on kysyttävä, onko se edelleen hyvä ilman boom-ääntä?
RRolle85 sanoi:
Ajattelin vain palata ketjuuni. Sain lopulta "fix a floor" -tuubin ja voin itse asiassa ilmoittaa, että se toimi! Poraasin kaksi reikää laatan ympärille saumaan ja täytin tyhjiön kolmen laattojen alle. Tyhjiö on poissa, eikä enää kuulu "onttoa" ääntä kun kävelee niiden päällä, mahtavaa.
[kuva]
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.