Hei.

Onko kenelläkään ylimääräisiä neliömetriä laattoja (4 m2). Tummia laattoja 15 x 15 tai 20 x 20.

Ostan myös 5 kg seinälaastin sekä laattaleikkurin.

Arvostan toimitusta ja maksan polttoainekulut, sijaitsen Tukholmassa.

Hyvää joulua, Jimmy.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.