P pharrell #1 Jäsen · 6 viestiä 21 jou 2003 klo 11:00 pharrell Jäsen 6 viestiä 21 jou 2003 klo 11:00 #1 Hei. Onko kenelläkään ylimääräisiä neliömetriä laattoja (4 m2). Tummia laattoja 15 x 15 tai 20 x 20. Ostan myös 5 kg seinälaastin sekä laattaleikkurin. Arvostan toimitusta ja maksan polttoainekulut, sijaitsen Tukholmassa. Hyvää joulua, Jimmy.
Hei. Onko kenelläkään ylimääräisiä neliömetriä laattoja (4 m2). Tummia laattoja 15 x 15 tai 20 x 20. Ostan myös 5 kg seinälaastin sekä laattaleikkurin. Arvostan toimitusta ja maksan polttoainekulut, sijaitsen Tukholmassa. Hyvää joulua, Jimmy.