Joskus voit ottaa yhteyttä Ardexin alueelliseen myyjään ja kysyä, kuka käyttää sitä alueellasi. S48 on suhteellisen kallis, noin 100 kr/kg tai enemmän, joten parasta olisi, jos voisit lainata säkin ja ostaa vain sen, mitä käytät.

Sain vastaukseksi, että se ei toimisi Ardexin myyjältä/yhteyshenkilöltä..
Silloin oli koolattu cc30, lattialastulevy, 34mm harvalaudoitus lattialämmityksellä, ja kerros kipsiä ruuvattuna cc20.. Ja tämä 8m2 kokoisessa eteisessä.
Olin niin väsynyt, että menin viereiseen kauppaan ja otin mukaani säkin Höganäs lättfixiä ja myyjä oli vakuuttunut, että se toimisi.
Mutta olen kuullut paljon hyvää Ardexista muuten. :)
Juuri se, jonka kanssa puhuin puhelimessa, jätti toivomisen varaa.

Ardex on saksalainen yritys ja sana reklamation ei ole olemassa :)
Kaikki on tehty vyön ja henkseleiden kera, he vastaavat vain omista testatuista rakenteistaan, joista tietävät, että ne toimivat.

• Tykkään
FredrikR
  • Laddar…
Nostan esiin tämän vanhan ketjun, koska olen itse samankaltaisessa tilanteessa. Minulla on lattialastulevy, johon aiotaan asentaa 20 mm paksu massiiviparketti. Kakelugnin eteen tulee noin 60x40 kokoinen klinkkeri tulisijan alustaksi, joka on 9 mm paksu. Onko vieläkin ardex s48 käytössä? Mietin, voiko sen liimata tec7:llä tai vastaavalla?

Sitten on vielä tämä "väliaine" asia. Tarvitsen rakennuskorotuksen 11-12 mm saadakseni tason korkeutta nostettua.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.