Hei! Olen aloittamassa pienen huoneen klinkkeröintiä kellarissa, tällä hetkellä siellä on muovimatto puolen huoneen päällä, jonka aion pian poistaa. Alapuolella on betonilattia.

Huoneessa on lattiakaivo nurkassa ja vesivaraaja on sen vieressä. Ylipaineventtiili on liitetty letkulla, joka roikkuu lattiakaivoon.

Tarvitseeko minun laittaa vedeneristettä tässä huoneessa? Haluaisin välttää tätä, jotta kosteus voi vaeltaa, ilmanvaihto on hyvä johtuen tuloilmaventtiilistä. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia kosteuden kanssa siellä alhaalla aiemmin, eikä siellä ole ollenkaan paha haju. Ulkoseinään on kuitenkin tullut jonkin verran kuplia maalin taakse, joihin voi pistää reiän ja sieltä valuu hiekkaa/betonia. Oletan, että tämä johtuu kosteudesta, joka on jäänyt maalin taakse?

Nämä reiät haluan paikata ja sitten koko seinä maalataan uudelleen, pitäisikö minun käyttää maalia, joka päästää kosteuden läpi tai päinvastoin? Vinkkejä maalityypistä?

Nämä ovat varmaan kaikki kysymykset tällä hetkellä, mutta palaan varmasti lisää,

Kiitos paljon etukäteen.

Ystävällisin terveisin: R
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.