Hei, olen ollut yhteydessä muutamiin eri käsityöläisiin ja saanut erilaisia tarjouksia koskien seinää, joka pitää purkaa (siirtää). Kaikki apu otetaan kiitollisena vastaan.
Kysymys koskee seinää, joka on merkitty punaisella.
Siniset viivat symboloivat suunniteltua uutta seinää.
Punainen seinä pitää todennäköisesti sisällään kattotuolien tukijalat. Todennäköisesti nämä on siirrettävä jollain tavalla, jotta seinä voidaan poistaa. Tarvitaan lisää tietoa kattotuoleista, jotta voidaan sanoa jotain varmaa. Piirustus on hieman epäselvä tältä osin. Voitko mitata kattotuolit, niin se helpottaa. Myös tieto lumivyöhykkeestä olisi hyödyllinen.
Katsotko piirustuksiasi, niissä ei näytä koskaan olleen tukijalkoja. Tämä vahvistetaan sillä, että korkeat jalat kestävät maksimi lumikuorman ilman tukijalkoja. Uskon, että voit tehdä sen muutoksen, jota olet ajatellut.
Huomaan nyt, että olen sekoittanut asioita hieman. Kuvassa, johon olen kirjoittanut mitat kattopalkista ja tukijalasta, on ehdotuspiirustus muutoksista, joita ei koskaan tehty. Vain pohjapiirros kahdessa alimmassa kuvassa on alkuperäispiirustuksesta.
Taloni ja naapuritalo rakennettiin samanaikaisesti saman perheen toimesta. Olen kuullut, että jossain taloista on ollut suutaritoimintaa. Mikä saa sinut uskomaan, että suutarinverstas oli juuri täällä? Työpaja?