Hei!
Olen rakentamassa ulkokeittiötä, jonka runko on tehty lecakivestä. Sen päälle on tarkoitus laittaa graniittitaso. Kysymykseni on: voinko käyttää jonkinlaista sementtiä graniittitasojen kiinnittämiseen muurilohkoihin? Tai miten te tekisitte?
Kiitos
 
M Mokhalad sanoi:
Hei!
Olen rakentamassa ulkokeittiötä, jossa olen tehnyt rungon leca-harkoista. Sitten on tarkoitus laittaa graniittitaso päälle. Kysymykseni on: voinko käyttää jotain sementtiä graniittitason kiinnittämiseen muuriharkkoihin? Vai kuinka sinä tekisit?
Kiitos
Kuinka suuri taso on? Jos se on suuri (=raskas), ehkä riittää, että vain laitat sen löysästi harkkojen päälle.
 
krillek krillek sanoi:
Kuinka suuri levy on? Jos se on suuri (=raskas), voi riittää, että asetat sen vain lohkojen päälle.
Levy on 3 palaa (tai se on 3 levyä). Suurin on 2240x720 mm, keskimmäinen on 600x720 mm ja pienin on 780x170 mm.
 
No, sitten tarvitset varmasti jotain, joka pitää palaset paikoillaan. Suosittelisin kysymään joltakin kivialan yritykseltä, mikä olisi sopivaa, mutta arvaan, että tavallinen sementtilaasti toimii hyvin.
 
  • Tykkään
Mokhalad
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.