Hei
Puuseppä osti nämä kipsilevyt. Kaksi eri mallia, molemmat 12mm paksuja.
Näyttävät erilaisilta & ovat eri kokoisia.
Mikä on tarkoitettu seinään ja mikä kattoon?
 
  • Kaksi erilaista 12 mm kipsilevyvaihtoehtoa asetettuina päällekkäin lattialla. Vasemmalla nurkassa on työkaluja ja jatkojohto.
P
J jamaica sanoi:
Hei
Timpuri osti nämä kipsilevyt. Kaksi eri mallia, molemmat 12 mm paksuja.
Näyttävät erilaisilta ja ovat eri kokoisia.
Mikä on tarkoitettu seinään ja mikä kattoon?
Ovatko ne 900 mm leveitä ja 1200 mm leveitä?
 
Rejäl sanoi:
Ovatko ne 900 mm leveitä ja 1200 mm Leveitä?
Kyllä, se pitää paikkaansa
 
P
J jamaica sanoi:
Ja det stämmer
Silloin voi olla niin, että he haluavat työskennellä 900 mm kipsilevyn kanssa katossa ja leveän seinässä riippuen siitä, kuinka runkot on jaettu c/c-mittaisesti. Sillä ei ole seinän kannalta eroa, vaan enemmän työsuojelullisia näkökohtia..

Joten voit nukkua rauhassa😉
 
Rejäl sanoi:
Ehkä he haluavat työskennellä 900mm kipsillä katossa ja leveämmällä seinässä riippuen siitä, miten se on koolattu c/c mielessä. Se ei vaikuta itse seinään, vaan enemmänkin työturvallisuuteen liittyviin näkökohtiin.

Joten voit nukkua rauhassa😉
Hehe kiitos
En ole huolissani sillä tavalla vaan, kirvesmies on tehnyt oman osuutensa ja minun on tarkoitus viimeistellä itse. Olin hieman epävarma heidän osalta, jos siihen oli jokin ajatus taustalla, ja näköjään olikin. Kiitos!
 
  • Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
J jamaica sanoi:
Hehe kiitos
En ole huolissani sillä tavalla, vaan kirvesmies on tehnyt työnsä ja aion viimeistellä itse. Olin vähän epävarma niistä, jos niillä oli joku ajatus takana, ja niin olikin. Kiitos!
Yleisesti ottaen 900mm kipsiä käytetään 300 c/c tai 450 c/c runkoihin.
1200 mm kipsi 600 c/c sekä sitä voi käyttää 300 c/c ulkoseinään. OSB:n kanssa voit käyttää kumpaa tahansa, muista siirtää OSB:n ja kipsin saumoja niin, etteivät ne mene päällekkäin.
 
  • Tykkään
jamaica
  • Laddar…
Rejäl sanoi:
Yleisesti ottaen 900mm kipsiä käytetään runkoihin, joissa on 300 c/c tai 450 c/c väli.
1200 mm kipsiä käytetään 600 c/c, ja se voidaan käyttää myös 300 c/c ulkoseinässäsi, jossa on osb, molempia voidaan käyttää, muista siirtää osb:n ja kipsin saumoja niin, ettei kummankaan saumat osu yhteen.
Ok, nyt ymmärrän! Kiitos
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.