1 354 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
Kipsiseinä tai -katto
Hehe kiitosRejäl sanoi:
En ole huolissani sillä tavalla vaan, kirvesmies on tehnyt oman osuutensa ja minun on tarkoitus viimeistellä itse. Olin hieman epävarma heidän osalta, jos siihen oli jokin ajatus taustalla, ja näköjään olikin. Kiitos!
Yleisesti ottaen 900mm kipsiä käytetään 300 c/c tai 450 c/c runkoihin.J jamaica sanoi:
1200 mm kipsi 600 c/c sekä sitä voi käyttää 300 c/c ulkoseinään. OSB:n kanssa voit käyttää kumpaa tahansa, muista siirtää OSB:n ja kipsin saumoja niin, etteivät ne mene päällekkäin.
Ok, nyt ymmärrän! KiitosRejäl sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
