Hei! Onko eroa laatu gipsistä (sisätiloissa).

Aion laittaa 2 kerrosta gipsiä olemassa olevan puulevyn päälle.

Mitä valmistajaa suositellaan?

Asun ajomatkan päässä bauhausista, byggmaxxista, beijeristä, hornbachista, k-rautasta

kiitos!
 
D
P preben89 sanoi:
Hei! Onko eroa kipsin laadussa (sisätila).

Minun on tarkoitus laittaa kaksi kerrosta kipsiä olemassa olevan puulevyn päälle.

Mitä valmistajaa suosittelette?

Asun ajomatkan päässä bauhausista, byggmaxxista, beijeristä, hornbachista, k-rauta

kiitos!
Ilman erityisiä erityistietoja veikkaan, että kipsituotteiden laatuerot ovat suunnilleen samanlaisia kuin eri keittosuolatuotteiden välillä. Se on varmaankin CaSO4•1/2H2O sekoitettuna H2O:hon kaikissa tapauksissa (ja NaCl keittosuolassa).
 
Yleisesti sanoisin, että levyjen pahvi on parempilaatuista, kun ne tulevat tunnetuilta valmistajilta, mikä helpottaa erityisesti ruuvaamista.

Hornbach myy Norgipsia ja on edullisempi kuin Bauhaus, joten suosittelen menemään sinne ostoksille.
 
  • Tykkään
preben89
  • Laddar…
Ok tuhat kiitosta. Nordgips siis se on parempi, muut tunnetut merkit (minulla ei ole mitään käsitystä) ?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.