3 177 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Kipsilevyn urat?
Halkeamat kattokipsissä haluan peittää, jotta saan täysin sileän katon. Ymmärrän, että minun täytyy tasoittaa ne, mutta onko parasta tasoittaa-asettaa verkonauha-tasoittaa uudelleen? Hiton homma, mutta mitäpä ei tekisi, jotta siitä tulisi hieno???
Hei,
Pakkeloin (ilman nauhaa). Sitten tapetoin mikrolitilla ja maalasin valkoiseksi.
Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Pakkeloinnin ei tarvitse olla täysin täydellistä, koska mikrolit peittää mahdolliset virheet.
Pakkeloin (ilman nauhaa). Sitten tapetoin mikrolitilla ja maalasin valkoiseksi.
Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Pakkeloinnin ei tarvitse olla täysin täydellistä, koska mikrolit peittää mahdolliset virheet.
Jos aiot remontoida, ymmärrän kysymyksesi ja yhdyn EliasAgrellin vastaukseen, mutta jos aiot laittaa uutta, ihmettelen. (tiedän, että Timell on käyttänyt tätä paklausurana tv:ssä...)Tuffelust sanoi:
Tarkoitatko lyhyitä lautoja, eli kattokipsiä, jotka ovat 600 leveitä? Siinä tapauksessa ei ole tarkoitus, että näitä saumoja paklataan...
Jos haluat asentaa sileän alakaton, Norgips plan on parempi vaihtoehto. Paklataan nauhalla tavalliseen tapaan, koska siinä on paklausura kaikilla neljällä sivulla.
Jos haluat asentaa tasaisen sisäkaton, Norgips plan -levy on parempi vaihtoehto. Se tasoitetaan nauhalla tavalliseen tapaan, koska kaikilla neljällä sivulla on tasoitussyvennys.
En tiennyt, että niitä on olemassa. Mistä niitä saa?
En tiennyt, että niitä on olemassa. Mistä niitä saa?
Norgipsin jälleenmyyjätTiger79 sanoi:
Teimme saman vanhalle katolle, jossa jatkuvasti ilmestyi halkeamia. Se onnistui erinomaisesti (ei halkeamia vielä tähän mennessä).EliasAgrell sanoi:
Jos laittaisin uuden, tekisin juuri kuten ElisArell.
Klikkaa tästä vastataksesi