6 140 lukukertaa ·
20 vastausta
6k lukukertaa
20 vastausta
kipsilevy ja tasoite, pitääkö sen olla niin vaikeaa?
Olen aina liimannut paperisuikaleita (märkivääritetty) elleivät viistetyt reunat ole vastakkain. Jos viistetyt reunat ovat vastakkain, käytän yleensä lasikuitusuikaletta, koska mielestäni on vaikea saada paperisuikale hyväksi märkänä ja yleensä alkaa kuplia tai tulee ryppyjä, jos vetää liian kovaa, joten lasikuitu on siinä mielestäni parempi...
Olen tehnyt näin sekä seiniin että kattoon nyt parissa talossa, joita olen remontoinut, ja se on toiminut loistavasti!
Olen tehnyt näin sekä seiniin että kattoon nyt parissa talossa, joita olen remontoinut, ja se on toiminut loistavasti!
Branchrådet sanoo, että sinun pitää käyttää paperinauhaa.
Branchrådet sanoo, että sinun pitää liimata nauha leikattuihin reunoihin.
Branchrådet sanoo, että voit liimata nauhan viistettyihin reunoihin, jos haluat.
Kun nauha on liimattu, tasoitteessa ei tarvita vahviketta.
Ainoa ironia tässä on, että näytät työskentelevän tämän parissa ilman, että tiedät, miten se toimii.
Branchrådet sanoo, että sinun pitää liimata nauha leikattuihin reunoihin.
Branchrådet sanoo, että voit liimata nauhan viistettyihin reunoihin, jos haluat.
Kun nauha on liimattu, tasoitteessa ei tarvita vahviketta.
Ainoa ironia tässä on, että näytät työskentelevän tämän parissa ilman, että tiedät, miten se toimii.
"toimialaneuvosto sanoo" no niin... ja mitä sitten? En ole entrepenör, teen sen itseäni varten ja perustan saumauksen omaan kokemukseeni siitä, mikä toimii... ja pointtina on, että se tehdään hyvin monella eri tavalla, mutta näyttää toimivan hyvin useimmiten kuitenkin.
Klikkaa tästä vastataksesi