Aion laatoittaa ulkorakennuksen seinät, joka on rakennettu Iso-lecasta. Haluaisin käyttää talosta yli jäänyttä kipsiä - miten kiinnitän sen parhaiten leca-seinään?
Laattojen kiinnityslaasti? Jotain muuta?
Kiitollinen nopeasta vastauksesta!!!
 
Sitten se täytyy ensin puhdistaa. Iso-lecan liukuu hieman muuratessa, joten pinta ei ole tarpeeksi tasainen laatoitusta varten heti.

Joka tapauksessa siihen tulee nyt kipsitasoite "liimaksi"... :-/
 
Jos pinta on tasainen ilman ulkonevia tai sisäänpainuvia osia (tarkista tämä huolellisesti), voit liimata levyn lecaan. Liimaa kuluu erittäin paljon. Vähintään 300 ml per 90x240 cm osio. Suosittelen Superset:ia. Se toimi minulle paremmin kuin PL 400. Lisäksi sinun on keksittävä tapa kiinnittää levy paikalleen sillä välin, kun liima kuivuu (tämä ei ole täysin helppoa). Jos liima ei tartu (kuuluu, kun kopautat levyä), sinun on leikattava tämä osio alas ja liimattava se uudelleen. Sauman voit sitten kitata. Toinen menetelmä on porata useita reikäpareja levyyn. Toisesta reiästä painat liimaa sisään ja toisesta tarkistat, että liima todella leviää levyn taakse.
 
Paras tapa ja todennäköisesti halvin ja helpoin on kiinnittää (naulausliimata) lecaa vasten ja sitten ruuvata kipsilevy rimoihin. Haittapuolena on, että se vie hieman tilaa, toisaalta se sallii pienen sähkövedon, jos haluaa jonkin pistokkeen tai kytkimen sille seinälle.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.