Hei, olemme kunnostamassa meidän sisääntulokerrosta ja meillä on sekä sisä- että ulkoseiniä, jotka ovat Leca:sta.
Ne ovat puolestaan rapatut ja muulla tavalla käsiteltyjä.
Ajattelimme asentaa remonttikipsilevyt suoraan seinille peittääksemme reikiä ja muita asioita sekä saadaksemme sileän pinnan.
Mitä liimaa pitäisi käyttää ja onko olemassa mitään ruuvia, jota voisi käyttää kiinnittämään kipsilevyn Lecaan?

Ehdotan, että korjaat rappauksen tai annat rapata seinät uudelleen.

• Tykkään
Jochi
  • Laddar…
F fribygg sanoi:
Ehdotan, että korjaat rappauksen tai annat rappauksen uudelleen seinille sen sijaan.
Miksi et laittaisi ylös remonttis kipsiä?

gustavholm gustavholm sanoi:
Hei, olen kunnostamassa meidän sisäänkäyntitasoa ja meillä on sekä sisä- että ulkoseiniä, jotka ovat Lecaa.
Ne ovat puolestaan rapattuja ja muuta.
Ajattelimme asentaa remonttikipsiä suoraan seinille peittämään reikiä ja muuta sekä saadaksemme tasaisen pinnan.
Mitä liimaa pitäisi käyttää ja onko olemassa jokin ruuvi, jota voi käyttää kipsin kiinnittämiseen Lecaan?
Käytin paljon itse ARDEX S 48 omassa projektissani.

• Tykkään
Matti_75
  • Laddar…
Miksi et asentaisi remonttikipsiä?
Ei vanhene kauniisti, "täytyy" tasoittaa saadakseen tasaisen seinän

H Håbbe01 sanoi:
Käytin paljon itse ARDEX S 48 omassa projektissani
Tiedätkö, onko jotain halvempaa haha 😂😱

Tiedätkö, onko olemassa jotain halvempaa haha 😂😱
Valitettavasti ei, mutta se on riittoisaa :)

Tiedätkö, jos on jotain halvempaa haha 😂😱
Jos haluat sen halvaksi, sinun pitäisi korjata olemassa oleva rappaus itse.

Viimeksi muokattu:
Kipsi toimii hyvin liimauksessa, mutta suosittelen tavallista kipsiä sen sijaan, että käyttäisi remonttikipsiä; se ohut on niin velttoa, että sitä on vaikea saada hyväksi mielestäni.

• Tykkään
gustavholm
  • Laddar…
P pjkw sanoi:
Kipsilaasti toimii hyvin liimana, mutta suosittelen tavallista kipsiä mieluummin kuin remonttikipsiä, ohut on niin löysää, että mielestäni sitä on vaikea saada hyväksi.
ai jaa, ajattelin remonttikipsiä, koska ne ovat kevyempiä.

on ergolite, joka on 25 % kevyempi kuin standardikipsi.

Muista, että kipsilevyn takapuolella oleva kartonki voi homehtua, jos asennat sen ulkoseinälle.

Matti_75 Matti_75 sanoi:
Muista, että kipsilevyn takapuolen pahvi voi homehtua, jos asetat sen ulkoseinään
Täytynee tasoittaa

Düsseldorff
Tällaiset ketjut saavat minut niin helvetin väsyneeksi. TS, aiot remontoida vuosia eteenpäin, mutta järkevä liima, joka maksaa 1000 kruunua, on liian kallis? Uskomatonta.

• Tykkään
pjgb
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff sanoi:
Tämänkaltaiset ketjut väsyttävät minua ihan helvetisti. TS, olet tekemässä remonttia vuosiksi eteenpäin, mutta järkevä liima, joka maksaa 1000 kruunua, on liian kallis? Uskomatonta.
Luettuani huomasin, että kipsilaasti toimi erinomaisesti tarkoitukseen, mutta nyt se ei ole enää merkityksellistä, koska ymmärtääkseni on parempi yrittää korjata seinät ja tasoittaa ne saadakseen tasaisen pinnan. Kipsi suoraan seinään ei ollutkaan niin hyvä vaihtoehto.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.