Hei, olen uusi täällä foorumilla. Toivottavasti postaan oikeaan luokkaan. Voinko kiinnittää kipsilevyt suoraan betoniin ja sitten tasoittaa ja maalata? Ja jos voin, minkä tyyppistä ruuvia jne. pitäisi käyttää... Voin lisätä, etten ole rakentanut mitään koko elämässäni, mutta täällä foorumilla näyttää olevan tietoa yllin kyllin =) Ajatuksena on välttää tasoittamista ja hiomista betoniseinän epätasaisuuksien kanssa. Liitän kuvan... Ajattelin tehdä itselleni tietokonenurkan kaappien väliin levyn kanssa... Tuleeko ongelmia ripustaa IKEAn lack-hyllyjä kipsi/betoniin jälkeenpäin?
 
  • Betoniseinä, jossa on puukehys ympärillä; osa mahdollisesta remonttiprojektista, jonka tarkoitus on asentaa kipsilevyt.
Kipsi pitäisi voida liimata paksulla liimalla, esimerkiksi PL200, 400, 600
Hyllyt voit sitten kiinnittää poraamalla tulppa betoniin,,
Tai sitten voit tasoittaa ja maalata suoraan betoniin ehkä, maali ja tasoituskauppias voi varmasti neuvoa paremmin...
Jos haluat helposti asentaa hyllyt ja sellaiset, voit muuten ruuvata kiinni lastu- tai osb-levyn betoniin.
 
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.