Kipsi pitäisi voida liimata paksulla liimalla, esimerkiksi PL200, 400, 600
Hyllyt voit sitten kiinnittää poraamalla tulppa betoniin,,
Tai sitten voit tasoittaa ja maalata suoraan betoniin ehkä, maali ja tasoituskauppias voi varmasti neuvoa paremmin...
Jos haluat helposti asentaa hyllyt ja sellaiset, voit muuten ruuvata kiinni lastu- tai osb-levyn betoniin.