Noin 5 vuotta sitten remontoimme rinnetalon alakerran. Meillä on eteisen seinä, josta kipsi (tai mikä materiaali nyt onkaan) on irronnut seinästä. Tietääkö kukaan, miten tämän voi korjata, onko se vaikeaa vai voimmeko tehdä sen itse?
Voisi kuitenkin olla hyvä tarkistaa, miksi se irtoaa.
Näyttää tosin olevan sisäseinä, mutta tarkista, ettei se ole kostea.
Ovatko seinät maalattu maalilla, joka voi päästää kosteutta läpi?