Minulla on kipsilevyjä kattospottien kanssa kotona, missä edellisen omistajan tekemä kittaaminen ja maalaus on vähän niin ja näin. Haluaisin saada paneelilevyt kattoon. Otin alas muutamia spottivalaisimia, työnsin puhelimen ylös kuvatakseni ja tarkistaakseni pinnojen yläpuolella olevia kannattimia. Käsitykseni on, että cc-mitta on vähän liian suuri näiden kannattimien välillä ja että kattopaneelit ovat liian raskaita?
Kysymys kuuluu: voinko varmistaa kipsikaton kiinnittämällä ruuvit kipsin läpi, ilmarakoon ja sitten puurasitukseen? Ilman että kiristän liikaa?