Ludvig1987 Ludvig1987 sanoi:
Jo det ska jag. Ska köpa en rasp på biltema idag. Kommer behöva skarva väggarna med så ska också köpa en hyvel för fasning. Skivorna är bara 2500 och väggen 2780 till tak så har inte tänkt igenom det här riktigt märker jag. Man lär sig.
Ohh tvärskarvar på vägg är ett big no-no. Skall du måla väggarna? Passa dig för släpljud från eventuell belysning.

I Installation sanoi:
Ohh tvärskarvar på vägg är ett big no-no. Skall du måla väggarna? Passa dig för släpljud från eventuell belysning.
Joten se on vain tehdä oikein ja ostaa 3000levyä?

• Tykkään
Tjrex
  • Laddar…
I Installation sanoi:
Kyllä, ajattelimme maalata.

Jatka vain, saattaa tulla vähän lisätyötä tasoituksen kanssa ja niin edelleen, mutta kattoa on aina hankala tasoittaa joka tapauksessa... Sitten voi aina miettiä, miten voisi tehdä sen vielä paremmin seuraavassa huoneessa.

• Tykkään
john.h
  • Laddar…
Aiotteko maalata vai tapetoida? Jos aiotte tapetoida, asettaisin sauman ylös ja asettaisin tapettilistan suoraan sauman päälle.

Muuten olisin itse vaihtanut 3000 levyihin.

Bart Bart sanoi:
Aiotteko maalata vai tapetoida? Jos aiotte tapetoida, olisin laittanut sauman yläosaan ja laittanut tapettiboordin suoraan sauman päälle.

Muuten olisin itse vaihtanut 3000 levyihin.
Ajattelimme maalata. Mutta eikö sitä voi pakkeloida ja saada hyväksi? Enemmän pakkelia ja hiontaa vain?

Så det är bara göra rätt och åla och köpa 3000skivor?
Käytä niitä levyjä, jotka sinulla on. Kuten sanottu, tasoitus on tärkeämpää seinän poikittaissaumoissa. Henkilökohtaisesti harkitsisin mikrolitia maalatessa. sekä seinässä että katossa. Mutta sellainen olen minä.

sunnis
Ok kiitos. Pitää tarkistaa tämä ensi viikolla. Nyt ei onneksi ole enää kattoa tehtävänä hetkeen...mutta et usko että minun pitäisi purkaa kaikki ja tehdä uudestaan, vaan jättää se niin kuin se on ja silottaa päälle paperinauhalla ja toivoa ettei se halkeile?
Ok kiitos. Pitää tarkistaa tämä ensi viikolla. Nyt ei onneksi ole enää kattoa tehtävänä hetkeen...mutta et usko että minun pitäisi purkaa kaikki ja tehdä uudestaan, vaan jättää se niin kuin se on ja silottaa päälle paperinauhalla ja toivoa ettei se halkeile?
Sinun pitäisi aina käyttää paperinauhaa kaikissa saumoissa, YouTubessa on paljon hyviä videoita siitä, miten se tehdään ja vinkkejä ja niksejä. Mutta koska sinulla on nyt generalsauma, sinun täytyy vain olla erityisen huolellinen siinä.

Tuollainen kelpaa, kuten sanottu, älä tee uudelleen kaikkia pieniä virheitä. Et koskaan valmistu silloin. Käytä aikaasi mieluummin tasoittamiseen ja jatka remonttia eteenpäin. Pieni huone, pienet asiat eivät näy niin paljon. Pahempi suuremmissa huoneissa ja pinnoilla ja paljon vinovaloa ikkunoista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.