Toivottavasti joku täällä voi antaa vähän fiksuja vinkkejä ja neuvoja parvekkeestamme. Parveke on teräsrakenteinen, jossa on ritiläpinta, ja palkit on ruuvattu teräsrakenteeseen.
Ritilän alle on laitettu muovia, ja muovin/pinnan alapuolella parvekkeen alla on jonkinlainen vanerilevy, joka on hieman kalteva pois talosta.
Vaneri on nyt pahasti vesivaurioitunut, turvonnut ja laminoitunut.
Ensimmäinen asia on melko yksinkertaista, poista vaneri ja muovi. Mutta mitä minun pitäisi tehdä sitten,
Jättääkö avoimeksi ritilän alle, jotta sadevesi valuu alas terassille?
Laittaako jonkinlainen peltikatto parvekkeen alle? Onko riski, että palkit mätänevät, kun ne kuivuvat huonosti sateen ja lumen jälkeen?
Joku muu ratkaisu?