Olen juuri käynyt ostamassa tolppapidikkeitä ja kemiallista ankkurimassaa ja ajattelin aloittaa reikien poraamisen pidikkeitä varten (tolppapidikkeet, U-profiililla). Noin 4-5 cm syvyydessä oli melko ärsyttävä raudoitusrauta, jota tuskin saa porattua rikki pienemmällä poralla. L-tuki on 80 mm paksu ja aion asentaa aidan 70 mm tolpilla. Onko kukaan törmännyt samaan ongelmaan tai jolla olisi ollut näppärä ratkaisu tähän, joka ei näytä hirveältä? ☺
Hei!
Utelias, ratkaisitteko sen?
Olemme harkitsemassa saman ratkaisun tekemistä poraamalla ja kiinnittämällä pylväspidikkeet l-tukeen.
Utelias kuinka teit sen. Ja oliko vaikeaa porata l-tukeen?
Anteeksi, että on paljon tekemistä. Ratkaisuni oli tällainen. Ostin Fischer kemankarmassaa, jota käytin jengoitetankojen kiinnittämiseen L-tukeen. En halunnut käyttää laajenevaa kiinnikettä betonin halkeamisen riskin takia.
Konsolit on hankittu Biltemasta.
Tämä ratkaisu oli paras, minkä keksin.
Jos jollain toisella on hyvä ratkaisu, lähetä se mielellään. 👍
Anteeksi, että on paljon tekemistä �� Ratkaisuni oli tällainen.
Ostin fischer kemialliset ankkurimassaa, jota käytettiin kiinnittämään kierteytetyt tangot L-tukeen. En halunnut käyttää laajenevia kiinnikkeitä betonin halkeamisriskin vuoksi.
Konsolit on hankittu biltemasta.
Tämä ratkaisu oli paras mitä keksin. [kuva][kuva]
Jos jollakin on hyvä ratkaisu, postaa se mielellään. 👍
Kuinka leveästi sinulla on tolppien välillä?
Olen ajatellut samanlaista ratkaisua, kun rakennan aitaa/näkösuojaa. Olen kuitenkin epäileväinen siitä, kuinka kestävä se on tuulta ym. vastaan.
Kuinka leveä on etäisyys tolppien välillä?
Olen suunnittelemassa samanlaista ratkaisua, kun rakennan aitaa/näkösuojaa. Olen kuitenkin huolissani sen kestävyydestä tuulta jne. vastaan.
/Karl
Terve. Kävin juuri mittaamassa. Olen antanut L-tukien pituuden ratkaista asian ja vain jakanut sen niin, että se näyttää hyvältä. Oli kaikkea 130 cm:stä 150 cm:iin ja on todella vakaa.
Morjens. Olin juuri mittaamassa. Olen antanut L-tukien pituuden määrittää sen ja vain jakanut sen niin, että se näyttää hyvältä. Minulla oli kaikki 130 cm:stä 150 cm:iin ja se on todella vakaa.
Haha. Ei mikään ihme tähän aikaan vuodesta..
Kiitos nopeasta vastauksesta! Itse harkitsen tällaista mallia (katso kuva) ja toivon, että se voisi toimia. Minun L-tuki tukee ovat portaalla, joten pilareiden väliin tulee joko 1 tai 2 metriä.
Toimii varmaan ihan hyvin myös sellaisen pylväshaltijan kanssa. Muista vain yksi asia, että harjateräs on elementin keskellä, joten sinun on todennäköisesti porattava 2 uutta reikää kiinnitystä varten.
Anteeksi, että minulla on paljon tekemistä �� Ratkaisuni oli näin.
Ostin Fischer kemankarmassaa, jota käytettiin kiinnittämään kierrevarret L-tukeen. En halunnut käyttää ekspanderia, jotta vältyttäisiin betonin särkemiseltä..
Kannattimet on hankittu Biltemasta.
Tämä ratkaisu oli paras, jonka pystyin keksimään. [kuva][kuva]
Jos jollakulla on hyvä ratkaisu, postatkaa mielellään. ��
Hei. Me aiomme myös asentaa aidan L-tukeen. Onko ratkaisusi toiminut hyvin?
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.