vectrex sanoi:
Onko joku, joka tietää kuinka paljon raakapontti, huopa, strö ja bärläkt + harjatiili rakentavat tämän päälle? Korkeus ulkopuolisesta maasta katonharjaan on nyt piirustuksessa 2931,7mm. Joten minulla on 68mm jäljellä rakentamiseen. Ei tunnu siltä, että se riittää kunnolla, mutta kuinka äärimmäisen tarkka täytyy olla katon korkeuden kanssa. Onhan keskimääräisen maanpinnan tason määrittäminen ei-tarkka tiede. Ja kuka tulee tarkistamaan mittaukset?
Onko sinulla halua mitata kerran, kuinka paljon se rakentui omalla kohdallasi ylimääräisten kattopalkkien yläpuolella harjapalkkiin? Olisi erittäin arvostettua. :)

Olen pahoillani, mutta tällainen mittaus on kaikkea muuta kuin triviaali. Harjatiilet on ruuvattu, joten niihin ei pääse käsiksi mittaamaan millään yksinkertaisella tavalla!

Huomasin, ettei minulla ollut parempaa tekemistä, joten muokkasin esimerkkiä Träguidenista ja muutin kattokulman 17 asteeksi. Kun mittaan dwg-tiedostosta, raakapontti on 23 mm, strö/bärläkt 25+25 mm, kattotiilet ovat varmaan joku standardijuttu, jonka he ovat piirtäneet. Yläpinnan kattopalkista yläpinnan harjatiileen on 217 mm!
Kattorakenteen tekninen piirustus, jossa takakulma on 17 astetta. Korkeus kattoparrun yläreunasta kattotiilen yläreunaan on 217 mm.

J Jonas_80 sanoi:
Kiitos, sitten menen 2,80 kunnes sanot toisin. Pelkäätkö sinäkin pimeää? ;-)
Minun vaja on melkein 5 metriä. Kukaan ei tule mittaamaan

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.