Toivottavasti löysin oikean osion tämän laittamiseen.

Minulla on baaripöytä, jonka haluan kiinnittää seinään. Siinä kohtaa, mihin se pitäisi kiinnittää, on "pehmeä" lastulevyseinä. Olen kokeillut kiinnitystä laajennus-tapultilla ja ruuvilla sekä kulmaraudalla, jossa on 4 ruuvia/rauta seinään. Se pysyy, mutta en ole täysin tyytyväinen vakauteen.

Onko olemassa parempi tapa tehdä tämä?

# bror

"Pehmyt lastulevy" - tarkoitatko Tretex?

andersmc sanoi:
"Mjuk spånskiva" - tarkoitatko Tretex?
Siitä en valitettavasti tiedä lainkaan. Olen huono tietämään, mitä eri materiaalit ovat nimeltään. Talo on rakennettu vuonna 69, jos se auttaa mitenkään.

# bror

Onko se niin pehmeää, että voit helposti painaa nuppineulan siihen, niin se on varmasti trätex. Mutta silloin sen takana pitäisi olla jotain tukevampaa, kuten lankku, johon kiinnittää.

snuttjulle sanoi:
Jos se on niin pehmeää, että voit helposti painaa siihen neulan, se on varmasti trätex. Mutta siinä tapauksessa sen takana tulisi olla jotain vakaampaa, kuten lankku, johon kiinnittää.
Se on sitten, jos löydän oikean kohdan säännölle. Kaiversin toisen seinän asentaakseni lisää rasioita himmentimille ja siellä oli ensin levy pehmeää lastua, joka oli vaalea, ja sitten sisempi oli samanlaista, mutta paksumpaa ja tummempaa...

# bror

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.