Hei,

Aluksi harkitsin asentaa Nivell-lattian tai vaihtoehtoisesti Gihas lattiaristikkojärjestelmän kellarikerrokseen suojatakseni tulevaa parkettilattiaa maankosteudelta. Kauhukseni olen tullut siihen tulokseen, että nämä vaihtoehdot ovat todella kalliita!

Halvempana vaihtoehtona mietin, onko mahdollista / OK asettaa platonmatto kellarilattialle, ja sitten luoda kelluva puinen runko sen päälle, jossa lastulevyt päällä? Jos tämä on toimiva ratkaisu, eikö voisi myös lisätä eristystä palkkien väliin saadakseen paremmin äänieristävän rakenteen?

Syynä korotetulle lattialle on pääasiassa pienten putkistojen (kaiutinjohdot jne.) vetämiseen lattian alla, sekä että nykyinen lattia on hieman epätasainen joissakin kohdissa.

Otan mielelläni vastaan lisäehdotuksia "halvemmista" vaihtoehdoista Nivellille / Gihalle, jos sellaisia on.

Viimeksi muokattu:
Kiitos!

Olin täysin unohtanut, että tällainen ratkaisu oli jo kuvailtu heidän dokumentaatiossaan..
En myöskään tiennyt, että heillä oli ratkaisuja lattianalustatilojen mekaaniseen ilmanvaihtoon.

Tämä sopii kuin nenä päähän minun tapauksessani.. :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.