Hei,
Suunnittelen asentaa paljon sisäkattoa valkoiseksi maalatusta MDF:stä (tyyppi Moelven Regina).
Miten asennan tämän helpoiten? Minulla on iso naulapyssy (50-90mm), mutta se on varmaan liian iso?
Mietin, voisiko käyttää 16G naulapyssyä mahdollisesti? En mielelläni ruuvaa käsin, ja oletan, etteivät ammattilaisetkaan tee niin, kun paneeleja käytetään standardina monissa uusissa taloissa nykyään.
Kiitollinen vastauksista ja kokemuksista