Hei.
Olen katsonut läpi melko monta ketjua täällä, mutta en ole silti täysin varma suunnitelmastani tulevaa projektia varten.
Aiomme rakentaa sisäänrakennetun kirjahyllyn alla olevan piirroksen mukaan. Ajatuksena on käyttää IKEA:n Eket-sarjan kaapinovia alimpana ja rakentaa loput osat 19 mm MDF:stä. Hyllyjen leveys on 70 cm ja syvyys 35 cm. Haluamme kiinnitysten olevan näkymättömiä ja mietimme, miten voimme toteuttaa sen. Emme voi kiinnittää kaikkia hyllyjä sivulta, koska vastakkaisella puolella on jo toinen hylly.
Onko ehdotuksia ja ideoita? Kuinka huolissani pitäisi olla MDF:n kestävyydestä, jos kiinnitän sen sivulta? Pitäisikö meidän harkita vaneria vaihtoehtona?
Kiitollinen vastauksista. Inbyggt kirjahylly suunnitelma, jossa keskellä oviaukko; mitat alhaalla ja oikealla; hyllyjen ja kaappien sijoittelu näkyvissä.

K Kjanden sanoi:
Hei.
Olen katsonut läpi monia ketjuja täällä, mutta en ole silti täysin varma suunnitelmastani tulevaa projektia varten.
Aiomme rakentaa sisäänrakennetun kirjahyllyn alla olevan piirustuksen mukaisesti. Ajatuksena on käyttää IKEA:n Eketiä alaosassa kaapinoviksi ja sitten rakentaa loput 19 mm MDF-levystä. Hyllyt tulevat olemaan 70 cm leveitä ja 35 cm syviä. Haluamme, että kiinnitykset eivät näy, ja mietimme, kuinka voimme saavuttaa sen? Emme voi ruuvata kaikkia hyllyjä sivulta, koska vastakkaisella puolella tulee olemaan jo toinen hylly. Onko ideoita ja vinkkejä? Kuinka huolissani minun pitäisi olla MDF:n kestävyydestä, jos ruuvaan sitä sivulta? Pitäisikö meidän harkita vaneria sen sijaan?
Kiitollinen vastauksista.[kuva]
Liima ja Pocket Hole-jigi varmaankin ratkaisee ongelmasi (y)

• Tykkään
Bödvar McOlsson
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.