24 763 lukukertaa ·
19 vastausta
25k lukukertaa
19 vastausta
Kiinnittää listat kevytsoraan.
Siis voi hyvä luoja, te kaikki osaatte niin paljon täällä. Olen listmontör ja teen tätä joka päivä viikossa. Olen siis listauksen asiantuntija. Tietenkin voi asentaa listoja porobetoniseinään dyckertillä. Tämä onnistuu mainiosti, kun käytät 8-9 barin paineilmapyssyä ja 30 mm nauloja. Kaikki muu, mitä ihmiset sanovat, on vain turhaa, se vie turhaa aikaa. Siinäpä se.
Tervetuloa foorumille!
Keskustelu, johon vastaat, on kaksivuotias, näin että tiedät.
Ei myöskään tule lista-asiantuntijaksi vain siksi, että työskentelee sen parissa koko ajan. On todennäköisempää, että voi useampia asioita kuin sattumalta valittu henkilö, mutta asiantuntijaksi ei tule tekemällä samaa asiaa koko ajan ilman pohdintaa.
Toki voi naulata dyckertilla kevytbetoniin, kukaan ei ole kyseenalaistanut sitä. Todennäköisesti ei tarvita myöskään valtavia paineita. Ongelma, jota olen muun muassa itse kokenut, on se, että listat irtoavat jos ne naulaa dyckertilla. Siksi vinkki liimata myös. Ei siihen mene paljon pidempään.
Keskustelu, johon vastaat, on kaksivuotias, näin että tiedät.
Ei myöskään tule lista-asiantuntijaksi vain siksi, että työskentelee sen parissa koko ajan. On todennäköisempää, että voi useampia asioita kuin sattumalta valittu henkilö, mutta asiantuntijaksi ei tule tekemällä samaa asiaa koko ajan ilman pohdintaa.
Toki voi naulata dyckertilla kevytbetoniin, kukaan ei ole kyseenalaistanut sitä. Todennäköisesti ei tarvita myöskään valtavia paineita. Ongelma, jota olen muun muassa itse kokenut, on se, että listat irtoavat jos ne naulaa dyckertilla. Siksi vinkki liimata myös. Ei siihen mene paljon pidempään.
Fairlane
Jäsen
· Stockholms Län
· 17 914 viestiä
Fairlane
Jäsen
- Stockholms Län
- 17 914 viestiä
Talo on myyty 2 vuotta sitten, mutta aina on mielenkiintoista oppia lisää. Mitä minun olisi pitänyt tehdä?J Joseph1969 sanoi:Siis voi luoja, te kaikki osaatte niin paljon täällä. Olen listojen asentaja ja teen tätä joka päivä viikossa. Siis oikea listekspertti. Tietenkin voi asentaa listoja kevytbetoniin dyckert-nauloilla. Tämä onnistuu tosi hyvin käyttämällä triksteriä 8-9 barin paineella ja 30 mm pitkällä naulalla. Kaikki muu, mitä ihmiset sanovat, on tarpeetonta, se vie turhaa aikaa. Niin se on.
Liimaa asennusliimalla (casco superfix tai vastaava) ja ammu naulainpistoolilla mielellään siksak-kuviona eli kallista pistoolia hieman vuorotellen joko oikealle tai vasemmalle. Toimii joka kerta, kun olen tehnyt sen, ja se on useammin kuin uskallan ajatellakaan
.
Hyvä ketju, jonka löysin!
Olen aivan pian menossa rakennustarvikekauppaan hankkimaan vähän listanauloja. Toivon, että siellä on mustia tai vaihtoehtoisesti kiiltäviä listanauloja?
Esiporaus vai ei?
Minulla on jo kotona PL400:aa, jota aion käyttää liimaamiseen.
Olen aivan pian menossa rakennustarvikekauppaan hankkimaan vähän listanauloja. Toivon, että siellä on mustia tai vaihtoehtoisesti kiiltäviä listanauloja?
Esiporaus vai ei?
Minulla on jo kotona PL400:aa, jota aion käyttää liimaamiseen.
Klikkaa tästä vastataksesi