Olen etsinyt mutta en löytänyt ketjua samanlaisella ongelmalla, joten minun pitää luoda uusi. Jos käy ilmi, että tällaisesta on jo ketju olemassa, voitte mielellään ohjata minut sinne.

Nyt asiaan.

Olen valanut betonimuurin karkeabetonilla, käytin muottivaneria ja siitä tuli suora. Näyttää aika hyvältä, mutta siellä on joitakin kuoppia, joita ei oikein täytetty.. Ehkä siksi, ettei kaikkia ilmakuplia saatu pois. Ne eivät ole kovin syviä, korkeintaan 1 cm syviä, pahimmalla on halkaisija noin 4-5 cm, mutta useimmat ovat noin 1 cm halkaisijaltaan. Joka tapauksessa ajattelin täyttää nämä jollakin. Kuten tasoittaa kuoppia/reikiä, mutta koska tämä on ulkona, pitäisi käyttää jotain muuta, mutta mitä?

Ajattelin vähän laajenevaa betonia tai hienobetonia+murskaa. Mutta onko muita parempia tapoja? Älkää olko ujoja, jakakaa vinkkejä!

Et voi vain sihdata pois karkeinta Ballastista karkeaBetonista, jota käytit, sekoittaa sen, ja yksinkertaisesti "silottaa" reiät itse tehdyllä hienoBetongilla? Jos valitset käyttää toista Betongia, on olemassa riski, että sillä on eri väri, mikä on tietysti kosmeettisesti ei-toivottavaa.

Vain ajatus näin yömyöhään...

Käytin valmista sekoitettua karkearakennusbetonia, kai voi seulota pois suurimmat karkeudet. Ajatukseni oli enemmänkin, onko olemassa "kittiä" ulkokäyttöön juuri tähän tarkoitukseen...?

Milkshaken
kyllä tai viimeistele ja teräslastaa se.

Se tulee varmasti herättämään paljon naurua käytävillä, mutta miltä näyttää stålglätta? Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun törmään tuohon sanaan, mutta......

Kun kerran on vauhdissa, olen ajatellut maalata seinän, joten ei haittaa, vaikka värisävyissä olisi eroja. Ajattelin maalata ensi vuonna, koska haluan, että betoni kovettuu kunnolla ensin.
Joten nyt ihmettelen, mitä maalityyppiä suosittelette? Se on siis ulkokäyttöön.

Nauroin joka tapauksessa - ellei tiedä niin kysyy! On monia, jotka luulevat tietävänsä kaiken, mutta harvoin näin on...

Ajattelin googlata kuvan stålbrätte:stä (jota käytetään käsin teräskiillotukseen) ja kirjoittaa pari riviä, mutta törmäsin tähän sivuun: http://www.dinbyggare.se/artiklar/artikel.asp?docid=411. Nyt minun ei tarvitsekaan kuvailla :p

Jos et aio maalata muuria ja haluat saman värin korjaukseen, on olemassa korjausmassaa. Katso Cementan kotisivuilta. Ne ovat todella hyviä käyttää ja helppoja.

Milkshaken
Tuo linkki oli hyvä bygga_bo...
kuitenkin en olisi odottanut 14 tuntia pinnan puhdistamiseen....

mutta nyt Binesch sai nähdä, mitä se oli... Käytetään ns. "Stålbrätte".... kuitenkin suosin erilaista tyyppiä, joka on enemmän terävä toisessa päässä.....

Ei, 14 tuntia on kyllä hieman liian pitkä aika :p (Näyttää melkein siltä, että "-" on pudonnut numeroiden välistä)

Katsoin sivua alempana (kohta 7 "Armering" alla) eikä siellä mainita mitään ajasta.

Kiitos vinkistä!

Nyt toinen asia, en ole koskaan aiemmin työskennellyt betonin kanssa, joten saattaa olla, että kysyn aloittelijakysymyksiä, mutta millainen on betonihiomakone? Mietin vuokraamista ja tasoittamista, kun kaikki on valmista. Ovatko ne vaikeita käsitellä? Millainen on lopputulos? Karkeabetoni sisältää melko suuria kiviaineksia, joten miten hiomakone toimii sen kanssa?

Olen nähnyt tuon linkin aiemmin. Joten tiedän miltä stålglätta näyttää. Mutta tarkoitin miltä pinta, joka toimii betonia vasten, näyttää? siltä en ole löytänyt kuvaa. Muuten se työkalutyyppi näyttää perinteiseltä.

Binesh sanoi:
Tuo linkki olen nähnyt aiemmin. Joten tiedän miltä stålglätta näyttää. Mutta tarkoitin sitä, miltä pinta, joka toimii betonia vasten, näyttää? sieltä en ole löytänyt yhtään kuvaa. Muuten tuo työkalutyyppi näyttää tavanomaiselta.
Sileä kuin tiskipöytä...

Mikä on sen vaikutus? Kuinka se voi tehdä betonin hienommaksi? Missä vaiheessa kovettumista se tulisi silottaa?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.