On seinä, joka on banaanin muotoinen, ja aion saada siihen kolme seinälle kiinnitettävää stringhyllyä/laatikkoa. Pituus on noin 240 cm neljällä string-kannattimella.

Seinä on tiiliä/betonia = ruuvit+ankkurit pitävät kuin vuori.

Koska seinä on niin kaareva, ajattelin ruuvata siihen tasohöylätyn mäntylaudan ja maalata sen.
Reunoilla voin kiinnittää sen ruuveilla+ankkureilla seinää vasten, ja keskelle tulee vähintään 1 cm rako, jonka saan täyttää puupaloilla ja ruuvata kiinni.

Olen ostanut 15 mm paksun ja 69 mm leveän laudan, joka tulee vaakasuorasti ylös ja alas, missä string-kannattimien kiinnityspisteet ovat.

kysymykseni: :)

uskonko, että riittääkö, jos ruuvaan kaiken kiinni vain lautaan vai täytyykö minun ottaa ruuvit tarpeeksi pitkät, jotta menevät läpi ja sisään tiileen+ankkurointiin?
Vai kantavatko kaksi seinään kiinnitettyä 15 mm paksua tasohöylättyä mäntylautaa tarpeeksi puuruuvilla? 4 konsolia, joten 4 ruuvia ylhäällä ja 4 ruuvia alhaalla.

kiitos etukäteen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.