Aion kiinnittää 45x195 lankun vuorilautaan, jotta voin ruuvata siihen katoksen. Minkälaisen ruuvin minun tulisi valita? Ja minkä pituisen ruuvin? Uuden katoksen kiinnikkeessä on 110 mm väli reikiin, joten siksi olen valinnut lankun kiinnitettäväksi. Lankku tulee kahdelle riville vuorilautaa, mikä tarkoittaa, että ne ovat hieman vinossa julkisivua vasten, mutta luulen, että se on niin vähäistä, ettei lankkua tarvitse viistää takapuolelta.

Sisäänkäynnin katto kiinnitetään ranskalaisilla puuruuveilla, jotka kiinnittyvät myös fjällpaneliin...

biben sanoi:
Aion kiinnittää 45x195 lautaa vuoripaneliin, jotta siihen voidaan ruuvata eteiskatos. Minkälaista ruuvia minun pitäisi valita? Ja mikä ruuvin pituus? Uuden eteiskatoksen kiinnikkeessä on 110 mm reikäväli, joten siksi valitsin laudan mihin kiinnittää se. Lauta tulee kiinnittää kahteen riviin vuoripanelia, mikä tarkoittaa, että ne ovat hieman kulmassa julkisivua vastaan, mutta luulen, että se on niin vähän, että laudan taustaa ei tarvitse viistää.
Sinun täytyy löytää jotain vuoripanelin takaa, mihin ruuvata, esimerkiksi koolinki, sitten vedät sarjan tukevia ruuveja, joko tyyppiä 6x120-160 tai ranskalaiset.

Poista hieman av fjällpanelen och fäll in 45x195 kiinnitä se siihen, missä fällpanelen on ollut naulattu reglereihin. Uskon, että se tulee olemaan vakaampi för dig. Käytä ruuveja, jotka ovat suunnilleen kaksinkertaisia (noin 80-90mm pitkiä).

• Tykkään
Korvgubbe
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.