Hei,
Minulla on hieman outo kysymys, mutta yritän kuvailla niin paljon kuin voin. Minulla on vanha, vanha autotallin ovi, jossa lukko on kuin espanjolettlukko, mutta satavuotias ja valurautaa. Nyt on niin, että itse "tappi", joka pitää oven alhaalla lukittuna, on irronnut, koska betoni on rikkoutunut. Joten ihmettelen, miten voisin korjata tämän. Liitän mukaan piirtämäni kuvan, niin ymmärrätte paremmin.

Vaaleanharmaa on betonia ja tummanharmaa on metallireuna. Sitten valkoinen on itse vaurio, jossa betoni on irronnut maahan asti. Toimisiko, jos sekoittaisi hieman betonia ja kaataisi ympäri tapin, vai onko olemassa jokin kiinnitysmassa tuubissa tai vastaavaa?

Kiitos etukäteen!

• Vanhan autotallin oven lukon kaaviokuva, jossa vaaleanharmaa betoni, tummanharmaa metallireuna ja valkoinen vaurioitunut kohta.
Onko piikki vielä kiinni ovessa?
Ajattelin, että voisi olla kätevää iskeä putki maahan ja täyttää vähän sementtiä ympärille.
Putken tulisi olla halkaisijaltaan suurempi kuin piikki on ovessa (jos nyt olen ymmärtänyt oikein);)

Pieni talonkorjaus ja metalliputki kuulostavat järkeviltä "fuskreparationille". Olisin luultavasti tehnyt niin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.