Aion pian aloittaa autotallin rakentamisen ja siinä on eri levyisiä pystysuoria panelointeja, jotka käsitellään rautavihtrillillä. Olen ymmärtänyt, että ruostumattomat ruuvit/naulat ovat suositeltavia. Ajattelin kiinnittää paneelin Essve Essdeck Max ruostumattomalla A2-ruuvilla. Mitä mieltä olette siitä?

Paneeli on 22 mm, joten 5x42 mm pitäisi olla optimaalinen.

Haluan ruuvin, jolla on mahdollisimman pieni näkyvä pää, koska en aio maalata paneelia.

P Panelmannen sanoi:
Aion aloittaa autotallin rakentamisen ja aion käyttää pystypaneelia eri leveydellä, joka sitten käsitellään rautavihtrillillä. Olen ymmärtänyt, että ruostumattomat ruuvit/naulat ovat suositeltavia. Ajattelin kiinnittää paneelin Essve Essdeck Max ruostumattomalla A2:lla. Mitä mieltä olette siitä?

paneeli on 22 mm, joten 5x42 mm pitäisi olla optimaalinen.

Haluan ruuvin, jossa on mahdollisimman pieni näkyvä pää, kun en aio maalata paneelia.[/QUOTE

Eikö toimi uritettu ruostumaton naula? Mistä hankit paneelin? Mitkä leveydet? Suunnittelen itse mökkiä samalla ajatuksella julkisivun suhteen. Tulee hieno

Se olivat Spax julkisivuruuvit 4,5x50 A2, joissa on hieman pyöreä pää. Ostin ne Amazon.de:stä. noin 24€ 200 kpl ruostumaton teräs A2
SPAX 4,5x50 A2 pyöreäpäinen ruostumaton terassiruuvi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.