Ajattelin kiinnittää koskikaran linnunpöntön tierumpuun samalla tavalla kuin kuvassa oleva laatikko. En kuitenkaan tiedä, kuinka saisin sen kiinnitettyä peltirumpuun. Olen harkinnut käyttää popniittiä tai ruuviankkuria, mutta en löydä sopivaa. Siksi kysynkin, jos jollakulla täällä olisi hyvä idea, miten pönttö saadaan kiinnitettyä?

• Aaltopeltinen putki, jonka sisälle on kiinnitetty pieni laatikko.
  • Tykkään
segv
  • Laddar…
Eikö sitä voi vain kiinnittää sopivilla (pelti)ruuveilla?

Tervetuloa tänne!

• Tykkään
Anna Bo
  • Laddar…
Itseporaava pelti-ruuvi.

Kysymys onkin, kenen rumpu se on, ja hyväksyvätkö he, että se alkaa ruostua siellä, missä teet reiän galvanointikerrokseen pellin päällä?

• Tykkään
salkin85 ja 2 muuta
  • Laddar…
Olin käyttänyt polyuretaanivaahtoa...

• Tykkään
Anna Bo ja 1 muu
  • Laddar…
Liimaa kiilamainen puupala PL400:lla.
Kun se on kovettunut, kiinnitä linnunpönttö ruuvaamalla puupalaan kiinni.

• Tykkään
BSOD ja 2 muuta
  • Laddar…
Kiitos kaikista ehdotuksista! En tarvitse seistä ja pitää levyä paikoillaan pitkään, jos valitsen polyuretaanivaahdon tai PL400:n? Oletan, että molemmat toimivat hyvin kosteissa ympäristöissä.

Voit laittaa laudan poikittain kulverten läpi samalla kun se kovettuu.

A Anna Bo sanoi:
En tarvitse pitää lautaa paikallaan pitkään, jos valitsen polyuretaanivaahdon tai PL400:n?
Käytä PL600, joka "tarttuu heti", joten sinun ei pitäisi tarvita tukea. Kuinka heti se tarttuu, en uskalla sanoa, mutta jos mainos ei täysin valehtele, pitäisi heti olla kohtuullisen heti...

PL600-asennusliiman mainos, sisältää kuvan vihreästä liimaputkesta. Vedenpitävä liima, joka mahdollistaa nopean kiinnityksen ilman tukea.

P
  • Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
Ok, tosi hyvä. Kiitos!! Minulla ei ole mahdollisuutta asentaa tukea sinne enkä jaksa pitää useita tunteja :) Toivon, että se jaksaa kantaa pöntön. Minun on toisin kuin valokuvassa oleva rakennettu männystä.
Alfredo Alfredo sanoi:
Käytä PL600 joka "tarttuu heti" niin sinun ei tarvitse tukea. Kuinka heti heti on en kuitenkaan uskalla sanoa, mutta jos mainos ei kokonaan valehtele, heti pitäisi olla melko heti...

[kuva]

Scouten sanoi:
Neodyymi-magneetit?

[linkki]

Toimivat tietenkin parhaiten, jos näen oikein, että se on peltiä…
Ehkä yhdessä liiman kanssa?

Alfredo Alfredo sanoi:
Käytä PL600:aa, joka "tarttuu heti", niin vältyt tuelta. Mutta kuinka heti heti onkaan, en uskalla sanoa, mutta jos mainos ei valehtele hävyttömästi, niin heti pitäisi olla kohtuullisen heti...

[kuva]
Mutta PL 600 on tarkoitettu sisäkäyttöön - nimenomaisesti ei märkätiloihin ja vesikuljetus on kai erittäin märkä tila ;)

• Rakastan
Alfredo
  • Laddar…
D doubleH sanoi:
Mutta PL 600 on tarkoitettu sisäkäyttöön - nimenomaan ei märkätiloissa ja vesikuilu on varmaan erittäin märkä tila ;)
Tuo ei kuulostanut ollenkaan hyvältä. Nyt olen vähän epävarma. Ehkä helpointa on kuitenkin ruuvata pidike paikoilleen.

B
A Anna Bo sanoi:
Se ei kuulostanut ollenkaan hyvältä. Nyt olen vähän epävarma. Ehkä on helpointa kiinnittää pönttö kuitenkin.
Helpompaa ehkä, mutta ei kovin hyvä putkelle, koska se reikä jää ilman galvaanin suojaa. Töissä on tarkkaa siitä, että ruostesuojaus käsitellään asianmukaisesti, jos otamme reiän galvanoituun metalliosaan.

Pl400 (tai muu ulkokäyttöön soveltuva rakennusliima) + lauta, joka on hieman kiilautuneena päivän ajan, jotta se saa kovettua vähän, on suositeltavaa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.