Hei, vanha kynnysrautani autotalliin oli ruostunut puhki, ja nyt ajattelin kiinnittää uuden kulmaraudan.

En jaksa tehdä koko reunan uusiksi, joten olen leikannut raudoituksen uudesta kynnyksestä niin, että siitä tulee tavallinen kulmarauta.

Vanha betonikynnys sekä uusi vinkelirauta garages-sa, jonka betoni on osittain murentunut, kysymys kiinnitysmenetelmästä. Vanha betoninen autotallin kynnys, joka on osittain murentunut, vieressä uusi vinkelirauta asennusta varten ja asfalttipinta.

Ajattelin kuitenkin valaa korjauksen itse betonireunaan, jotta se muodostaa hyvän 90 asteen kulman. Reuna on melkein kokonaan murentunut, kuten näette.

Mutta miten kiinnitän kulmaraudan helpoiten betonireunaan? Ajan autolla siitä läpi vain muutaman kerran vuodessa, joten se ei tarvitse kestää päivittäistä kuormitusta. Liimaanko sen vain kiinni rakennusliimalla? Vai pitäisikö porata reiät ja käyttää 3-4 betoniruuvia tai kiila-ankkuria?

P
Se ei koskaan kestä pitkällä aikavälillä, jos sitä ei valeta paikoilleen.

Rejäl sanoi:
Se ei koskaan kestä pitkällä aikavälillä, jos sitä ei valeta kiinni..
Allright, Sitten minun täytyy niellä tuo katkera kalkki ja tehdä se uudelleen. Mitä tapahtuu, jos sen kiinnittää ruuvaamalla/pulttaamalla?

P
N naikon sanoi:
Okei, sitten minun täytyy hyväksyä tilanne ja tehdä se uudelleen. Mitä tapahtuu, jos kiinnittää sen ruuveilla/pulteilla?
Että se ei ole tukevasti kiinni ja joka kerta kun kuormitat rautaa, se liikkuu ja silloin rautaan menee galvaanipinnoite ja ruostuminen alkaa..

Rejäl sanoi:
Että se ei ole aivan kiinni ja joka kerta, kun kuormitat rautaa, se liikkuu ja sitten rauta menettää galvaanin ja ruostuminen alkaa..
Ah ok kyllä se varmaan pitää paikkansa. Mutta kuten sanottu, sitä tullaan varmaan kuormittamaan autolla vain muutamia kertoja vuodessa. Pahimmassa tapauksessa minun on varauduttava tekemään se uudelleen muutaman vuoden kuluttua.

• Tykkään
C/o 146 ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.