Hei

Aion asentaa lastenportin rappusiin. Tarvitsen jatkopalan seinään rappusten viereen 7 cm syvällä palkilla:

Trappaus ja seinä sisätiloissa, johon aiotaan kiinnittää sääntö. Maalattia, puukaide, sähkökatkaisin.

Träregel monterad vid trappa för barngrindinstallation.

Kuinka kiinnitän parhaiten palkin seinään? Käytänkö pitkää ruuvia koko palkin läpi ja seinään?

kyllä vaan

S
Tuta ja kör! Olen juuri tehnyt identtisen työn, laitoin metallilevyjä säännön taakse, koska olin liian laiska sahaamaan lattialistaa varten :D

Kuinka pitkä ruuvi minun pitäisi olla, jos sääntö on 7 cm?

Voit myös harkita ruuvien upotusta ehkä puolet säännön paksuudesta, joten sinun ei tarvitse käyttää niin kauhean pitkiä ruuveja.

mlkjhr sanoi:
Voit myös harkita ruuvien upottamista ehkä puoliväliin sääntöä, joten sinun ei tarvitse käyttää niin hirmuisen pitkiä ruuveja.
Minulla ei ole uppoavare mutta ehkä se toimii, jos esiporaan paksulla poranterällä säännön puoleen väliin?

Näin on. Poraa ensin 22 mm syvyydeltä sääntöpuoliskon syvyyteen ja loput 9 mm:llä. Sitten voit kiinnittää säännön ranskalaisilla ruuveilla ja prikoilla.

Jos et uppoa ruuvia, niin varmista, että sinulla on uppokantaruuveja. Pituuden suhteen sen pitäisi mennä vähintään 3-4 cm seinään, jos siinä on puurunkoja. Joten 110-120 mm ruuvi toimii.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.