Olen ajatellut rakentaa pergolan, jossa toinen puoli kiinnitetään autotallin seinään.
Aion siis kiinnittää säännön/kantopuun seinään, johon sitten laitetaan palkkikenkät ulospäin suuntautuviin sääntöihin.

Onko kenelläkään täällä ideaa, miten tämä tehdään?

Jos laittaa sen yläpaneeliin, pergolan tavoiteltu korkeus voi tulla liian suureksi.
Korkeuden kanssa toimisi paremmin, jos voisi kiinnittää kantopuun ikkunan reunassa olevaan peltiin tai ehkä poistaa hieman ikkunan yläosasta?

Ehkä sillä ei ole väliä, mutta pergola on tarkoitus tehdä 4,6x5,9 m. Maahan on jo kiinnitetty tolppakenkä kivituhkapinon viereen yhdessä kuvassa, joten niihin meidän pitää suhteutua.
Lähetän muutaman kuvan mukaan.

Kiitollinen ideoista, kuinka tämän voi ratkaista 🙂

• Autotalli, jossa on terassi, grilli ja pihatuolit; trukki ja markkikivet taustalla; ajatuksena rakentaa pergola autotalliin.
  • Vaakasuora ikkuna pystysuuntaisten puupaneelien peittämällä seinällä, heijastaa puita lasissa.
  • Garageen seinä ja ikkuna, johon pergolan palkki kiinnitetään; harkitaan ikkunan yläosan muokkaamista korkeuden säätöä varten.
Sinun ei myöskään tarvitse olla pitkä bärlina. Voit jakaa sen ja antaa sen "hypätä ikkunoiden yli".

Riittää, että paneelissa on tukevat laudat, jotka kiinnität neljällä tukevalla ruuvilla.

S Småbrukaren sanoi:
Sinunhan ei tarvitse olla pitkä kantava palkki myöskään. Voit jakaa sen ja antaa sen "hypätä ikkunoiden yli".

Riittää tukeva lauta paneelissa, jonka kiinnität neljällä tukevalla ruuvilla.
Tätä olen myös ajatellut. Täytyy laskea vähän, mihin ulospäin suuntautuvat palkit sijoittuvat ensin.
Luultavasti se on se tavallinen tuuri, että tulee palkki suoraan ikkunan kohdalle, silloinhan minun tarvitsee olla kantava palkki siellä?

Kuinka leveä ikkuna on?

Voin kuvitella, että kaksi kattotuolia ulkopuolella, tyyppiä c/c 40, ja sitten hypätään ikkunan yli. Sitten c/c 80 seuraavaan ikkunaan asti ja sama kauimmaisen ikkunan ulkopuolella toimii erittäin hyvin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.