Syy kysymykseeni on, että kun ruuvi kohtaa terässäännön, se ei mene suoraan läpi, ja ajattelen, että kun se ruuvaa itsensä teräsläpän läpi, se tulee kuluttamaan reiän kipsilevyssä. Onko parasta esiporata, jotta saadaan mahdollisimman hyvä kestävyys?

Olen ostanut ruuveja, jotka on tarkoitettu kipsiin terästä vastaan 3,5x25mm, mutta pitäisikö ruuvissa olla erityisen leveä pää, koska se roikkuu katossa?

/N

Onhan se hyvä, että on extra bred skalle, mutta ei pakollista...

Vuokraa skruvmaskin med band för stålregel!

Minä tein kuten sinä täällä kotona, mutta olin tulla hulluksi suurten reikien kanssa, joissa skrivarna eivät kuitenkaan pysyneet, ja katkeilevien kipsilevyjen kanssa, jotka putosivat alas... Gipsskruvmaskinella se sujui kuin tanssi ja vei vain muutaman minuutin per levy! :)

Terveisin,
Anders

Osta tai vuokraa tällainen (tai vastaava). On kullanarvoista välttyä ruuvien kanssa sähläämiseltä, jotka putoavat käsistä.
Akkukäyttöinen ruuvinväännin Makitalta, johon on kiinnitetty ruuvinauha nopeaa ja vaivatonta ruuvausta varten.

Kiitos paljon vastauksista!

PH2-bits kiinnittämiseen. Silverinvärinen ja sylinterimäinen, sopii kipsiruuvien asentamiseen, käyttö esimerkiksi Bauhausissa. Jos sinulla ei ole skruvatomat kuten ehdotetaan, tai ei huvita juosta paikalliselle konevuokraamolle, voit ostaa PH2 bits gipsskruv esimerkiksi Bauhausista. Maksaa pari kymppiä. Toimii erinomaisesti. Älä käytä skruv med borrspets till stålreglar. Heidän poraamansa reikään tekee, että skruv ei istu kunnolla tiukasti regeliin. Sinun ei luonnollisestikaan tarvitse esiporata myöskään. PH2-kärkiset gipsskruvit, mustat ja ristikantaiset, kolme erikokoista skruvia kuvassa.

Viimeksi muokattu:
Kyllä, se oli alkuperäinen suunnitelmani, minulla on tänään Hilti ruuvinväännin ja olen ostanut siihen syvyysrajoittimen ja käytän Essve kipsilevyruuveja teräsrunkoon 3,5x25mm. Ehkä se toimii sittenkin.

Ymmärrän, että on tehokkaampaa käyttää kipsilevyruuvinväännintä, mutta tulos voi olla sama, vaikka tavallisella ruuvinvääntimellä kestää hieman kauemmin. Ainoa asia, jonka haluan välttää, on levyjen huono asennus, etenkin kun se on katossa.

Kiitos vastauksista.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.