Hei, olen järjestämässä kylpyhuonetta ja aion vaihtaa kehykset suurempiin mittoihin putkien vetoa varten seinässä. Nyt myös viereisessä huoneessa oleva vastaava seinä on kiinnitetty niihin samoihin kehyksiin, jotka pitää vaihtaa. Voiko ruuvin vetää kehikon läpi ja kiinnittää sieltä pontin takapuolelle, vai tuleeko siitä huono? On jonkin verran marginaalia tapettiin, koska siellä on kolmen suoran levykerros pontin jälkeen.

Miksi ei vain rakentaa jo olemassa olevien reglarna päälle?

• Tykkään
Jontha ja 1 muu
  • Laddar…
H Huzzbutt sanoi:
Miksi et vain rakentaisi olemassa olevien koolinkien päälle?
Olen ajatellut sitä myös. Siellä on nyt 35x35 kiinni, enkä löydä tätä mittaa niistä puutavaraliikkeistä, kuten byggmax, bolist jne. (ainakin heidän verkkosivuiltaan). Onko se yhä käyttökelpoinen?

Minulle on kerrottu, että sen tulee olla cc30 vakuutusyhtiöiden tyytyväiseksi tekemiseksi, ja silloin on helpompi tehdä alusta asti. Olen yhä tutkimusvaiheessa siitä, miten asiat pitäisi olla, jotta olisi oikein.

Olisiko OK rakentaa näiden 35x35 päälle ja sitten olla cc60?

J Jontha sanoi:
Olen miettinyt sitä myös. Siellä on nyt 35x35, enkä löydä tätä kokoa sahojen kuten byggmax, bolist jne. (ainakaan heidän verkkosivuiltaan). Onko se vielä käytössä?

Sitten minulle on kerrottu, että sen pitäisi olla cc30 vakuutusyhtiöiden rauhoittamiseksi, ja silloin on helpompi tehdä se alusta alkaen. Etsin edelleen tietoa siitä, miten asioiden pitäisi olla oikeita.

Olisiko OK rakentaa näille 35x35 ja sitten olla cc60?

Jos haluat saavuttaa cc30, mielestäni voit rakentaa 35x35 tukipuiden päälle ja asettaa uudet tukipuut niiden väliin saavuttaaksesi cc30. Järkevä työjärjestys on ensin pystyttää cc30 tukipuut, laittaa 45mm eristyskerros ja sitten lisätä tukipuita 35x35 puutavaraan ja laittaa toinen eristyskerros niin, että siitä tulee tiivis ja siisti.

• Tykkään
Jontha
  • Laddar…
Kiitos avustasi Huzzbutt. Täytyy tehdä kuten ehdotat (y)

Luuletko, että voin leikata pois 70-säännöstä jokaisessa kohdassa, jossa vanha horisontaalinen 35x35-sääntö leikkaa uuden 70-säännön, kun asetan cc30? Vaihtoehtona on irrottaa ne ja sahata niin, että 70-sääntö pysyy ehjänä. Nyt kun kysyn, tuntuu vaihtoehto 2 kuitenkin vähiten monimutkaiselta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.