Hei, anteeksi että kysyn tästä asiasta, mutta olen lukenut kaikki ketjut, mitä löysin, enkä ole tullut yhtään viisaammaksi, ehkä enemmän hämmentyneeksi :)

Olen juuri hionut useimmat seinät (ulkoseinät), jotka ovat kevytbetonia, ja nyt mietin mitä tasoitetta tulisi käyttää ennen maalauksen tai tapetoinnin aloittamista? Seinillä on vielä jäljellä yksi kerros tapettia. Onko hyvä käyttää hiekkatasoitetta (voiko hiekkatasoitetta ylipäätään käyttää kevytbetonille, jos tapetti on tai ei ole kiinni)? Pitäisikö käyttää muovipohjaista tasoitetta (kuten Beckers breplasta LH?) Vai pitäisikö käyttää kipsilaastia?

Vai pitäisikö käyttää jotain aivan muuta?

Isompien vaurioiden korjaamiseen, voiko käyttää Finja 360:tä? Onko mitään muita vaihtoehtoja?
Kiitos!

Olen juuri hionut seinät kylpyhuoneessani "lättbetong" ja levittänyt maxit Väggspackel 0-100, mahtava työstää.
Täyttää jopa 100 mm, jos tarvitset korjata suurempia reikiä. Haittapuoli on, että se on melko kallis.

Mutta jos kyseessä on tavallinen huone "ei kylpyhuone, joka laatotetaan", käytä tavallista sandspackel. Sitä minulla on kaikissa lättbetong seinissä.

• Tykkään
Byggavidare
  • Laddar…
eluffe: kiitos... se oli maxit Seinätasoite 0-100 ja se toimi oikein hyvin siihen mitä minun piti tehdä!!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.