3 187 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
Kestääkö työtaso tämän painon?
Ylhäällä tulee olemaan TV, joka painaa noin 80-90 kg (36" crt). Työtasot ovat 40 mm massiivisia (pyökkiä, joita olen petsannut) ja "pilarit" ovat liimapuupylväitä, 90x90 mm. Pelkään eniten, että ylin taso voisi murtua keskeltä tai vastaavaa, jolloin TV putoaisi lattialle ja saattaisi osua johonkuhun, joka sattuu olemaan siellä. Onko tässä mitään riskiä vai olenko liioitellun huolissani?
Jos joku miettii, niin tv-pelit ja dekooderi tulevat alle. Olisin mieluummin laittanut TV:n sinne, mutta silloin minulla ei ole tilaa tv-peleille.

Jos joku miettii, niin tv-pelit ja dekooderi tulevat alle. Olisin mieluummin laittanut TV:n sinne, mutta silloin minulla ei ole tilaa tv-peleille.

Se kestää.
Lähden siitä, että TV on melkein yhtä leveä kuin penkki, ja silloin paino jakautuu myös suuremmalle osalle levyä. Lähden siitä, että vaikka nousisitkin tämän rakenteen päälle, se kestää helposti, eikä TV todennäköisesti ole paljon painavampi kuin sinä.
Lähden siitä, että TV on melkein yhtä leveä kuin penkki, ja silloin paino jakautuu myös suuremmalle osalle levyä. Lähden siitä, että vaikka nousisitkin tämän rakenteen päälle, se kestää helposti, eikä TV todennäköisesti ole paljon painavampi kuin sinä.
Televisioilla on yleensä jalat tai vastaavat, joilla ne seisovat ja jotka tukevat kulmissa.
Minun 32-tuuman CRT-televisio seisoo huomattavasti heikommalla huonekalulla, ja se tuli TV-valmistajalta, joten se on kunnossa.
Minun 32-tuuman CRT-televisio seisoo huomattavasti heikommalla huonekalulla, ja se tuli TV-valmistajalta, joten se on kunnossa.
Tyylikkäästi rakennettu. Kuinka yhdistit jalat ja penkkilevyn?
KiitosMartin_Blomberg sanoi:
Jalat ovat kiinni vain ylälevyssä, joten yläosa jaloilla seisoo löyhästi alempana olevan levyn päällä.
Porasin reiät sekä jalkoihin että levyyn, laitoin puuliimaa ja puutapin jokaiseen reikään. Kiinnitys on kestävä kuivuttuaan. Alemman levyn kiinnitin setlimillä "laatikkoon".
Hmm, kuinka minun pitäisi vastata...laatikon alla menee portaat, joten siellä on viistokatto. Siellä on ollut pienempi laatikko alla, mutta rakensin sen uudelleen ja laitoin uutta kipsiä. Laitan pian lisää kuvia.Tabors39 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi