Olen ajatellut rakentaa uuden ulkoportaikon talolle ja haluan valaa askelmat itse. Olen suunnitellut yläaskelmaksi 120x120 cm ja muut askelmat 120x80 noin 40-50 ulkonema. Ajattelen terästelineen, joka pitää yllä kaikkia askelmia, ja harkitsen lämmityskaapeleiden, kuten Multiflex 27, asentamista askelmiin. Olen lisännyt kuvan inspiraatiota varten. Otan mielelläni vastaan vinkkejä, sillä tämä on aivan uutta minulle, erityisesti valetun suhteen. //Jonas

• Moderni betoniset ulkoportaat, joissa on tasaiset, leveät askelmat, johtavat talon sisäänkäyntiin. Portaat korostuvat ympäröivän kasvillisuuden keskellä.
  • Tykkään
Glada-amatören
  • Laddar…
G gniden sanoi:
Olen ajatellut rakentaa uuden ulkoportaikon taloon ja haluan valaa portaat itse, olen ajatellut ylintä porrasta 120x120 cm ja muita portaita 120x80 noin 40-50 ulkonema. Ajattelen teräsrakennetta, joka tukee kaikkia portaita, ja pohdin asettaa lämmityskaapelit portaisiin, kuten Multiflex 27. Olen liittänyt kuvan inspiraatioksi. Otan mielelläni vastaan vinkkejä, koska tämä on minulle täysin uutta, erityisesti valun suhteen. //Jonas
Hei siellä!
Näin tämän viestin ja inspiroiduin kovasti!
Haluatko jakaa, miten projekti meni?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.