Hei kaikki!

Tarvitsen vähän ohjausta... Käytän pellettisäkkejä talon lämmitykseen. Säkkejä on ulkoseinän varrella pannuhuoneessa. Jotta säkit eivät olisi aivan seinää vasten, laitoin väliin Platon-maton. Nyt kun viimeiset säkit on käytetty, näen että se ei ollut paras ratkaisu. Rappaus on pudonnut ja seinillä oli, mitä luulen olevan, homeitiöitä, jotka olen käsitellyt homeenpoistolla jälkikäteen.

Mitä minun pitäisi tehdä nyt? Säkkejä on paljon kannettavana sisään, mutta haluan ratkaista ongelman ensin!
Pitäisikö minun asentaa teräsrunko, laittaa kipsilevyt, jättää tilaa jotta ilma voi kiertää?

Hyvää päivänjatkoa!

Terveisin,
M
 
  • Kuva kellarista, jossa rappaus on irronnut seinästä ja mahdollisia homepilkkuja. Yksityiskohta korostettu punaisella ympyrällä. Lattialla platon-matto.
Ongelma tulee todennäköisesti ulkopuolelta, jos se halutaan korjata täysin, sinun on varmaankin korjattava salaoja- ja kosteuseristys ulkopuolella.
 
Lattiaa alapuolelta kostuttava kosteus, joka nousee seinää pitkin + ulkoa tuleva kosteus, täytyy tuulettaa pois. Luulisin, että jos asetat säkit noin desin päähän seinästä, se riittää ilman kiertämiseen tarpeeksi kosteuden poistamiseksi? Pidä huoneessa hyvä ilmanvaihto ja kokeile?
 
Salaojitus on poissuljettu, valitettavasti
Mietin laittaa muutamia lavoja lattialle muovialusilla ja joitain metallikiskoja seinälle etäisyydeksi
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.