Hei,
Olen remontoimassa kellaria ja aion rapata kevytbetoniseinät. Olen kysynyt useilta paikallisessa Optmera-kaupassani sopivasta rappaustyypistä, mutta kukaan ei tiedä, mikä sopii, eikä he ole vielä saaneet vastausta Weberin yhteyshenkilöiltään loman vuoksi. En ymmärrä sitä itse lukiessani heidän verkkosivuaan. Saan apua isältäni rapata ensimmäisellä viikolla elokuuta, joten asia alkaa olla kiireellinen. Tietääkö joku, kuinka monta kerrosta ja mikä rappaus on sopiva? Tarvitaanko pohjarappaus, esim. KC-rappaus sisätiloissa? Tavoitteena on saada siisti ja tasainen pinta, kuten jo rapatussa seinässä, katso kuva. Ja miten olisitte laittaneet rappauksen ikkunoihin? Kivilevy, joka työntyy esiin, poistettaneen!