Hei,
Olen remontoimassa kellaria ja aion rapata kevytbetoniseinät. Olen kysynyt useilta paikallisessa Optmera-kaupassani sopivasta rappaustyypistä, mutta kukaan ei tiedä, mikä sopii, eikä he ole vielä saaneet vastausta Weberin yhteyshenkilöiltään loman vuoksi. En ymmärrä sitä itse lukiessani heidän verkkosivuaan. Saan apua isältäni rapata ensimmäisellä viikolla elokuuta, joten asia alkaa olla kiireellinen. Tietääkö joku, kuinka monta kerrosta ja mikä rappaus on sopiva? Tarvitaanko pohjarappaus, esim. KC-rappaus sisätiloissa? Tavoitteena on saada siisti ja tasainen pinta, kuten jo rapatussa seinässä, katso kuva. Ja miten olisitte laittaneet rappauksen ikkunoihin? Kivilevy, joka työntyy esiin, poistettaneen!
 
  • Kellarissa keskeneräinen remontti, paljas seinä ja katto näkyvissä, ikkunoita oikealla, lattialla matto ja hyllystö, lattialla työkalut.
  • Kellarin seinä, jossa on harmaata rappausta ja näkyvissä oranssia värimuutosta. Sivussa musta putken osa.
  • Kellarin ikkuna betoniseinässä, jossa on osittain irronnut rappaus. Ylhäällä katossa näkyy eristystä ja roikkuva sähköjohto.
Viimeksi muokattu:
Ensin pohjustuslaasti A sitten rappauslaasti B.
 
  • Tykkään
Filip Ängeby
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.