Hei,
Olemme juuri hankkineet rivitalon, jossa kellari, kooltaan 40 neliömetriä, tarjoaa hyvät mahdollisuudet asuintilaksi. Tänään siellä on:
• Suurempi huone, jossa edellinen omistaja piti kotiteatteria
• vanhemman mallinen wc
• ”snickerboa”
• komero portaiden alla
Yleisesti ottaen lattiat ja seinät ovat valkoiseksi maalattua betonia, mutta ilma on hyvä ja se tuoksuu sellaiselta kuin pitääkin. Ilmankuivain on olemassa ja sitä tarvitsee käyttää vain harvoina päivinä/viikkoina vuodessa. Snickerboa on karkeimmin sisustettu ja se sijaitsee yhteydessä vanhempaan kylpyhuoneeseen. On ajatuksia yhdistää nämä yhdeksi isommaksi kylpyhuoneeksi/pesutuvaksi/säilytystilaksi. Kommentteja/kokemuksia tästä? Jotain erityisen tärkeää huomioitavaa?
Muita ajatuksia liittyy siihen, kuinka saada suorat tasaiset seinät ilman kipsilevyjä?
sekä voiko asentaa kelluvaa puulattiaa, jos laittaa ensin Platon-maton?
Kiitos etukäteen!