Hei hyvät ihmiset,

Olen aloittanut kellarikerroksen ja ei-kantavan väliseinän rakentamisen.
Kun tarkastelin ei-kantavan seinän perustusta, aloin kuitenkin miettiä.


Itse seinä on 7 cm paksu ja koostuu kevytbetonista, mutta perustus on lähes 30 cm leveä ja noin 20 cm paksu, valettu betonista ilman raudoitusta. Minun täytyy purkaa itse perustus. Miten näette asian, pitäisikö minun pyytää jotakuta katsomaan sitä?
 
  • Jalustan osittain purettu betonialue kellarin seinän vieressä, kiviröykkiö ja lapiotyökalu näkymissä.
  • Kellarin lattia, osittain purettu väliseinän perusta, betonimurskaa ja laattoja lattialla. Punainen iskuporakone lattialla.
  • Vanhan betoniperustan purku käynnissä autotallin lattialla, jossa näkyy paljastunut maa- ja kivikerros sekä hajonneita lattialaattoja.
Miten olet päättänyt, että seinä ei ole kantava?
 
G grovspacklarn sanoi:
Miten olet päättänyt, että seinä ei ole kantava?
Perustuen vuoden 1945 työvalmisteluun käy ilmi selvästi, että ei kantavat väliseinät tulee rakentaa kevytbetonista.
 
S Sixtens sanoi:
Vuoden 1945 tehtäväsuunnitelman perusteella on selvästi nähtävissä, että kantamattomat väliseinät on rakennettava kevytbetonista.
Jos olet varma siitä. "Jalka" on siellä jakamaan seinän painetta ja mahdollisesti mitä seinä kantaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.