Hei,
Aion asentaa ränndalsplåt, jossa on syvennykset (40 mm korkeat reunat), ja mietin, miten nämä yhdistetään yläreunassa. Laajennusosa rikkoutuu keskellä olemassa olevaa kattoa, ja minun on siksi valmistettava ränndalsnock. Tähän mennessä olen selvittänyt, että minun tulisi mitata molemmat puolet nock-linjalle ja lisätä yksivaiheista, toivottavasti se riittää. Kysymykseni ovat
- Riittääkö yksivaiheinen? Katteena on tarkoitus olla tiilikatot.
- Kun leikkaan ja taivutan saumat, miten toimin plåten profiilin taitosten kanssa? Pitäisikö nämä kääntää sisään parhaan mahdollisen mukaan vai leikkaanko auki? (Siis missä plåten on jo taitettu)
Otamme kiitollisena vastaan kaikki auttavat ehdotukset ja vinkit,
Robert