9 748 lukukertaa ·
19 vastausta
10k lukukertaa
19 vastausta
Kattorakenne Harjakatto vastaan Harjakatto?
Pax ettet yritä rakentaa sitä itse!B bopakoster sanoi:Naturum Sydkosterissa (Kosterhavetsin kansallispuisto) on rakennus, jossa on satulakatto satulakattoa vasten. Katon vedenpoisto on ratkaistu mielenkiintoisella ja tyylikkäällä tavalla. Pitkien sivujen päädyt ovat siirretty niin, että kattopinnat muodostavat kolmioita. Kuvia löytyy täältä: naturum sydkoster bilder
Rakennusveteraani
· Åland
· 2 077 viestiä
Unohda tämä ratkaisu. Vain tulevaisuuden ongelmia!P Panelmannen sanoi:Suunnittelen uutta rakennusta ja olen kiinnittynyt erääseen kattomuotoon, joka on uskomattoman tyylikäs mutta ehkä ei paras rakennustekninen ratkaisu.. Kyseessä on harjakatto harjakattomallille ja ongelmana on ratkaista vedenpoisto ja lumen kertymisen riski. Mutta jos lähtisi tekemään tätä, miten tällainen katto rakentuisi? Olen etsinyt mutta löytänyt vain hienoja arkkitehtikuvia.
Runkorakentaja
· Östergötland
· 177 viestiä
Todella tyylikäs ratkaisu ongelmaan! Mutta näyttää hieman monimutkaiselta, voin kuvitella ettei ole ilmaista rakentaa niin!B bopakoster sanoi:Naturum Sydkosterissa (Kosterhavets kansallispuisto) on rakennus, jossa on satulakatto vastakkain satulakaton kanssa, ja vedenpoisto on ratkaistu mielenkiintoisella ja tyylikkäällä tavalla. Pitkien sivujen päädyt ovat siirretty niin, että kattopinnat muodostavat kolmioita..
Kuvia löytyy täältä:
naturum sydkoster bilder
Runkorakentaja
· Östergötland
· 177 viestiä
@seniorkonsult ajattelitko jotain erityistä vai onko se enemmän yleistä huolta ongelmista?S seniorkonsult sanoi:
Voi olla todella tyylikäs, mutta kuten sanottu, tekninen puoli on hieman hankala. Valitettavasti ei ole kuvaa siitä, miltä se näyttää ylhäältä. Clarion collection hotell Carlskrona. https://images.app.goo.gl/dzPCSLgHiPLRFUEd9
Klikkaa tästä vastataksesi