5 011 lukukertaa ·
6 vastausta
5k lukukertaa
6 vastausta
Kattoprofiilit seinässä, "vaihda pois"
Hei, olen etsinyt esimerkkejä seinistä, joissa on "sivuutettu" metallikehikoita putkivedoille tai muille esteille, mutta en ole löytänyt hyviä esimerkkejä siitä, miten se tehdään. Olen purkanut puuseinän kellarissa ja aion rakentaa uuden metallikehikoilla. Se vaikuttaa todella yksinkertaiselta lattiasta kattoon, mutta en ole koskaan nähnyt esimerkkejä, missä rakennetaan metallikehikoilla ja pitää sivuuttaa esteitä. Aina on vain lattiasta kattoon. Miten se tehdään?
Jos se ei ole kantava, voit tehdä haluamallasi tavalla, mutta mitä tarkoitetaan "växla av". Onko sinulla kuvaa?
Ei, ei kantava seinä. Mutta siellä menee putkia, jotka haluan säilyttää seinässä. Metallilistakehikoissa on yleensä kisko katossa ja toinen lattialla, ja sitten pystytetään pystytolpat niiden välille. Nämä putket ovat suunnilleen vyötärön korkeudella, mikä tarkoittaa, että tarvitsen pystytolppia putkiin asti sekä katosta putkiin asti. Puusta saa helposti tehtyä tarvittavat ratkaisut. Haluaisin kuitenkin mieluiten käyttää metallipystytolppia kellarissa, mutta en ole nähnyt kuvia siitä, miten niiden kanssa toimitaan, kun tiellä on esteitä. Yleensä kisko on lattiassa ja katossa ja pystytolpat ovat niiden välissä. Voiko kiskoja kiinnittää sivuseiniin kulmaraudoilla?
Valitettavasti minulla ei ole kuvaa tällä hetkellä.
Valitettavasti minulla ei ole kuvaa tällä hetkellä.
Klikkaa tästä vastataksesi