Rivitalon pohjapiirros vuodelta 1971; keittiön ja hallin väliset seinällä olevat punaisella merkityt tolpat esitetään poistettaviksi.

Planritning av 1971 radhus med rödmarkerade stående reglar som planeras tas bort för att öppna köket mot hallen på bottenvåningen.

Yllä on pohjapiirros ja alkuperäinen piirustus rivitalosta vuodelta 1971. Se on rakennettu paikalla kasattuna.

Aiomme poistaa punaisella merkityt pystytolpat avatakseen tilaa keittiön ja eteisen välillä pohjakerroksessa. Jäljelle jäävien tolppien väliin jää tuskin kaksi metriä.

Pitäisikö avata väli?

Kaikkea hyvää,
 
Alusta ei ole täysin selvä, mutta näyttää siltä, että seinä on kantava. Silloin vaaditaan rakennusilmoitus. Jos et halua noudattaa näitä sääntöjä, palkkaisin ainakin rakennesuunnittelijan, joka voi kehittää turvallisen ratkaisun.
 
  • Tykkään
DerEisenKanzler
  • Laddar…
1 16386 sanoi:
Alusta ei ole täysin selkeä, mutta se näyttää siltä kuin seinä olisi kantava. Silloin vaaditaan rakennusilmoitus. Jos et halua noudattaa näitä sääntöjä, palkkaisin ainakin rakennesuunnittelijan, joka voi löytää turvallisen ratkaisun.
Kiitos!
 
Olen samaa mieltä edellä olevasta, tarkista ennen kuin halkaiset seinän, niin vältät ongelmat myöhemmin!

Onnea matkaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.