4 027 lukukertaa ·
2 vastausta
4k lukukertaa
2 vastausta
Kattolistat vinokkaassa katossa
Apua!
Tarvitsen niin paljon vinkkejä kuin mahdollista saadakseni listat ylös tähän kattoon.
Minulla on tämä lista kotona, jonka ajattelin auttavan minua koko matkan.
https://www.hornbach.se/p/taklist-decoflair-d1-2x2m-20x20mm/3006959/
Mutta olen varmaan tajunnut, ettei se toimi hyvin vinokaton ja seinän välissä. Arvioin kallistukseksi noin 135 astetta. Voinko käyttää yhtenäistä listaa koko huoneessa? Vai tarvitsenko kaksi eri listaa? Onhan olemassa lista vinokatoille?
Huoneessa on kaksi normaalia seinää.
Kiitollinen kaikesta avusta, jonka voin saada.
Tarvitsen niin paljon vinkkejä kuin mahdollista saadakseni listat ylös tähän kattoon.
Minulla on tämä lista kotona, jonka ajattelin auttavan minua koko matkan.
https://www.hornbach.se/p/taklist-decoflair-d1-2x2m-20x20mm/3006959/
Mutta olen varmaan tajunnut, ettei se toimi hyvin vinokaton ja seinän välissä. Arvioin kallistukseksi noin 135 astetta. Voinko käyttää yhtenäistä listaa koko huoneessa? Vai tarvitsenko kaksi eri listaa? Onhan olemassa lista vinokatoille?
Huoneessa on kaksi normaalia seinää.
Kiitollinen kaikesta avusta, jonka voin saada.
Sinun täytyy olla hieman ketterä kulmien kanssa, jotta saat päät sopimaan oikein, mutta onnistuu se sillä, mitä ajattelet? (ehkä unohdin jotain omasta ajatuksestani)
Jotta saat yli 90 asteen kulmat, voit leikata listan takaosan niin, että se sopii kulmaan, jos haluat tehdä sen helpoksi itsellesi, leikkaa koko takaosa pois (suoraan molempien koristeleikkausten välistä) ja käytä runsaasti liimaa/kiinnitysainetta taakse.
Jotta saat yli 90 asteen kulmat, voit leikata listan takaosan niin, että se sopii kulmaan, jos haluat tehdä sen helpoksi itsellesi, leikkaa koko takaosa pois (suoraan molempien koristeleikkausten välistä) ja käytä runsaasti liimaa/kiinnitysainetta taakse.
Välipalkin ja vinokaton välillä leikkaat vain jokaista listaa kulmassa/2 aivan kuten muissa 90 asteen kulmissa, joissa listoja leikataan 45 asteessa. Joten jossain 15-17 asteen paikkeilla on varmaankin kulma, johon sinun tulee leikata listat, välipalkin ja vinokaton välillä.
Alakohdassa vinokaton ja seinän kohdalla leikkaat kuten tavallisessa 90 asteen kulmassa. Eli jokaista listaa leikataan 45 asteessa.
Alakohdassa vinokaton ja seinän kohdalla leikkaat kuten tavallisessa 90 asteen kulmassa. Eli jokaista listaa leikataan 45 asteessa.
Klikkaa tästä vastataksesi