Kotona keskustellaan siitä, pitäisikö yläkertaan asentaa kattolistat, jossa on vinokatto.

Aiemmin huoneiden päädyissä oli varjolistat, mutta nyt halutaan ehkä jotain enemmän..

Mielenkiintoista on, kun 90 astetta kohtaa 135..

Punainen viiva merkitsee 90 astetta.
Sininen viiva merkitsee 135 astetta.
Vihreä viiva on ovenkarmi ”päätyseinällä”.

Kysymys kuuluu, miten asettaa lista kulmaan punaisen ja sinisen väliin?
Voiko menestyksekkäästi sekoittaa markkinoilla olevia eri asteisia listoja?
Vai onko paras luopua ajatuksesta ja valita vain toinen puolista listalle?
 
  • Snedtak med tapet och linjemarkeringar: punainen 90 astetta, sininen 135 astetta, vihreä listanäyte alareunassa, kysymys listojen valinnasta.
Mats-S
Näin olen ratkaissut sen, tavallinen varjolista sivuseinällä, tasainen julkisivulista katossa vinokattoa vasten.
Tavallinen varjolista sivuseinälle ja litteä julkisivulista kattoon vinoon kattoon, sinikuvioinen taustatapetti.
 
  • Tykkään
Fällebyggarn
  • Laddar…
Ja se onkin ratkaisu…saapa nähdä, mitä tarkastaja ajattelee täällä kotona.
 
  • Haha
Mats-S
  • Laddar…
Fällebyggarn Fällebyggarn sanoi:
Keskustelua käydään kotona siitä, pitäisikö yläkertaan, missä on vinot katot, laittaa kattolistat.

Aiemmin huoneiden päätyseinillä oli varjolistat, mutta nyt haluttaisiin ehkä jotain enemmän..

Kiinnostavaa on, kun 90 astetta kohtaa 135..

Punainen viiva merkitsee 90 astetta.
Sininen viiva merkitsee 135 astetta.
Vihreä viiva on ovenkarmi "päätyseinässä".

Joten kysymys on, miten laitetaan lista kulmaan, jossa on punainen ja sininen?
Voiko eri kulmalisiin lajikkeita, joita on markkinoilla, onnistuneesti sekoittaa?
Vai kannattaako vain luovuttaa ja valita vain toinen puoli listalla?
Käytä kulmassa kiilaa, niin siitä tulee paljon helpompaa.
 
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Käytä palikkaa kulmassa, niin se on paljon helpompaa.
Onko sinulla mitään kuvaa inspiraatiota/ suostuttelua varten?
 
Fällebyggarn Fällebyggarn sanoi:
Onko sinulla kuvaa inspiraatiota/vakuuttamista varten?
Kotikoinen klossi, lupaa ettet naura ;)
Itse tehty puuristikko katossa.
 
Nää, nämä ovat vakavia juttuja…

Mutta sinulla on joku pieni lista pitkin 135 asteen puolta… siellä olemme toivoneet jotain enemmän perinnetyylistä…

Mutta pyörösauva voi kai myös olla perinnetyylinen…
 
Fällebyggarn Fällebyggarn sanoi:
Ei, nämä ovat vakavia juttuja...

Mutta sinulla on jokin pieni lista pitkin 135 asteen sivua... siellä olemme toivoneet jotain enemmän kansanomaista...

Mutta pyörökeppi voi myös olla kansanomainen...
Se on katon vieressä, siihen tuli rako, missä paneelit kohtasivat varsinaisessa katossa vain.
 
Ja en aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aio aion kloss i hörnet kanske ändå är sättet att bevisa att man har koll på vinklarna och dess omöjlighet att bli bra.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.