Nyt vastaan ilman suurta kokemusta (olen asentanut vain vähän yli 100 kipsilevyä), mutta mietin, millainen katto siellä nyt on?
Voiko siihen ruuvata? Jos ei, kuinka tiheästi voit ruuvata. Et halua, että kipsi roikkuu, joten se pitäisi ruuvata melko tiukasti. 5-6 mm levyt ovat toki kevyempiä, mutta ne ovat todella joustavia kosteuden takia. Ehkä voit liimata ne? En tiedä, mutta tuntuu siltä, että kattoon pitäisi olla paksumpaa kipsiä? Jos ei vakauden vuoksi, niin kiinnittämisen vuoksi. Voin vain kuvitella, kuinka huonoa se on 5 mm levyillä, oli levyjenostinta tai ei. Ne ovat kuin valtavia nauhapastaa!

Muuten haluan vain toivottaa onnea! Jos valitset kipsilevyt kattoon, toivon, ettet tule täysin hulluksi, kuten minä siitä!